Lidé z Fallen Earth se rozhodli, že jejich velice atmosférická a tématická grafika potřebuje trochu vyšperkovat. Inu do nejnovějšího patche, který sám o sobě byl zásadní a velký, zasadili kompletně nový grafický vzhled hry. Změny jsou skutečně přelomové. Vývojářský tým Fallen Earth chtěl postrčit atmosféru postapokalyptického světa ještě o něco dál a díky tomuto novému grafickému balíčku se mu to rozhodně povedlo.
V pokračování článku najdete srovnávací screenshoty.
Tak a je to tady. Již předchozí díl měl být posledním dílem mého seriálu o velmi zajímavé postapo MMO hře Fallen Earth od firmy Fallen Earth, LLC. Avšak frakce se ukázaly být natolik komplexním a důležitým prvkem hry, že si prostě vysloužily vlastní, samostatný, díl. Dnes se tedy budeme věnovat resumé toho, co jsme si za poslední tři články řekli a taky vám řeknu to, na co celou dobu čekáte - tedy moje dojmy a pocity z trialové verze hry. A rovněž vám řeknu, jak se mi hra vůbec líbila. Tak jdeme na věc - už počtvrté a také naposledy.
Vítejte u třetího, předposledního dílu seriálu o hře Fallen Earth od stejnojmenné firmy. V předchozím díle jsme se vydali dále po stopách našeho osamoceného tuláka drsnou postapokalyptickou krajinou a pověděli jsme si něco o důležitých prvcích a principech hry. Dnes si povíme nejen o osudu našeho tuláka, ale i o jednom z nejdůležitějších a nejvýznačnějších (a také nejkomplexnějších) prvků hry - mám tím na mysli frakce. Tento díl měl být poslední, avšak frakce jsou v případě Fallen Earth natolik rozsáhlé a komplexní téma, že si zaslouží samostatný díl. Na výsledné dojmy a verdikt si tak musíme počkat do čtvrtého, a teď již definitivně posledního dílu.
V minulém díle jsem nastínil příběhové pozadí a děj ve světě hry Fallen Earth. V tomto, již druhém dílu, budeme pokračovat v příběhu mé postavy žijící v provincii Grand Canyon a také se podíváme na některé vlastnosti a principy hry. Zjistíme, jak se našemu postapokalyptickému tulákovi žilo v Zanesville, kam se i se svým věrným ořem vydal na cesty a co na cestách i ve městech prožil.
Ačkoliv většina MMO her je zasazena do fantasy prostředí, díkybohu existují výjimky. Jednou z nich je zajímavá hra Fallen Earth od firmy Fallen Earth, LLC (dřívější Icarus Studios). Hra se odehrává na jihozápadě Spojených států, kteréžto území je jednou z mála zbylých lidských enkláv. Je rok 2156 a hráč se ocitá v roli člověka-obyvatele v nehostinném světě, který byl drastickým způsobem změněn k nepoznání.
Halloween je v MMO světě příležitostí k různým eventům a jiným akcím. Ve Fallen Earth je tento svátek ve znamení rozdávání zkušebních klíčů.