Star Trek Online: Dojmy z Bety

Autor: Heady | Korekce Taris
Sepsáno 23.12.2009 20:02 do kategorie První dojmy

logoNení tomu tak dlouho, co jsme vám slibovali dojmy a pocity z hraní Star Treku Online. Klíč do prozatím uzavřené fáze beta testu do redakce MMOGames.cz konečně doputoval a my jsme tak mohli strávit dlouhé dny a noci jeho hraním. A jaké to bylo?

Ke se vzala, tu se vzala

S myšlenkou vytvořit MMO hru z nesmírně populárního a známého vesmíru Star Trek si herní vývojáři pohrávali již několik let. Firma Perpertual  Entertaiment velmi dlouho držela práva na hru, avšak vývoj z její strany patrně zkrachoval. Projekt byl tedy Perpertuálům odebrán a v lednu 2008 přiřknut studiu Cryptic, zodpovědnému za tituly Champions Online, City of Heroes a City of Villains.

Star Trek Online (dále jen STO) je nyní ve stadiu uzavřené bety a ostrý provoz by měl být zahájen v únoru příštího roku.

Star Trek Online Screenshot

O co jde?

STO je MMORPG hra zahrnující dvě zcela rozdílné hratelnostní roviny – pozemní gameplay na površích mnoha planet vesmíru Star Treku či uvnitř různých lodí (samozřejmě pěšky, často zde bojujete) a pak gameplay ve vesmíru, kde se ujmete velení své lodě, cestujete mezi hvězdnými systémy a v neposlední řadě bojujete.  Hra má nabídnout možnost hrát minimálně za Federaci a Klingony, avšak betaverze byla hratelná jen za Federaci. Nedávno se však vyrojila zpráva, že Klingoni budou údajně hratelní primárně v PvP, takže explorace vesmíru a PvE jim bude v podstatě téměř úplně odepřena. Navíc pro možnost hraní za Klingony je nutné odemknout první sektor Federace (údajně něco kolem pěti hodin hraní).

ScreenshotScreenshot

K obrazu svému

Nejprve ze všeho nastupuje tvorba postavy. Tvůrci inzerovali velmi flexibilní a rozmanitou tvorbu postavy okořeněnou o možnost tvorby kompletně vlastní rasy – a to se jim povedlo. Tvorba postavy je zde vážně komplexní a opravdu zajímavá. Rozhodně se tady dá chvilku pořádně vyřádit, a pokud si chcete dopodrobna vypiplat vlastní rasu, připravte si tak hodinku času – tak je tvorba postavy v STO zábavná a komplexní. Vytvořené rasy je možné „vystavit“ na internet a dát je tak k dispozici dalším hráčům.

Ground Combat

Pozemní část hry nepřináší v podstatě nic závratně nového. Chodíte se svojí postavičkou a společně s vámi je zde výsadkový tým, kterému můžete zadávat jednoduché příkazy.  Vaše úkoly jsou vše možné od rozhovorů s NPC až po souboje.  Soubojový systém značně připomíná hru Tabula Rasa, avšak se mi zdá dosti neohrabaný. Vy totiž střelbu neovládáte myší, ale číselnými klávesami (střelba je tu vlastně “abilitou“ zbraně;  každá zbraň má tři ability – primární střelbu, sekundární střelbu a melee útok) a cíle buď musíte naklikávat myší sami, nebo se spolehnete na automatický systém, který zaměří vždy nejbližšího protivníka. To do bojů přináší přímo smrtící zmatek a chaos – sám jsem kvůli tomu v jedné hodně ostré přestřelce na palubě nákladní lodi napadené piráty několikrát za sebou zemřel.

Ground CombatGround Combat

Je libo vesmírné plavidlo?

Zajímavé je spojení této „chodící“ části s tou vesmírnou. Jako kapitán totiž máte vlastní loď, kam se můžete teleportovat a cestovat rozlehlým vesmírem STO.  Loď podléhá poměrně mohutné customizaci; je možné upravit vzhled lodi v opravdu velkém měřítku – od trupu, přes „talíř“ (kde je můstek a vůbec prostor pro posádku), tvar motorů až po takové detailky jako jsou okna, umístění registračního čísla; a samozřejmě lze měnit i barvu řady součástí lodě. Důležité mechanismy lodě (motory, štíty, fázerová pole, torpédomety a podobně) mohou být upgradovány.

Screenshot lodi

Loď je důležitá, ale bez posádky je k ničemu. Máte možnost si najímat a „vychovávat“ důstojníky, kteří se specializují na určité oblasti (například na používání fotonových torpéd); tito důstojníci také mohou tvořit váš výsadkový tým v pozemních misích. Samozřejmě můžete ovládat i distribuci energie do jednotlivých štítů a subsystémů lodi (zde pouze jednoduše zvolením příslušného presetu).

Gameplay v lodi se skládá vlastně ze dvou částí – nejprve se dostanete na obrovskou mapu sektoru ukazující množství hvězdných systémů, jež můžete navštívit. Poté se objevíte ve vybraném systému, kde už vidíte planety, asteroidy a další objekty společně s ostatními loděmi, ať už se jedná o NPC nebo hráčská plavidla. Na sektorové mapě můžete v podstatě jen letět, „uvnitř“ sektoru je vám pak dovolena interakce s objekty i střelba.

Dojmy

Souboje ve vesmíru se mi poměrně dost líbily, vizuálně byly pěkně zpracované a taková bitka s bitevní lodí a její doprovodnou letkou opravdu stála za to. Bohužel se mi už tolik nelíbilo ovládání lodi – moc prkenné, vůbec jsem neměl pocit řízení obří mašiny, která by v reálu vážila snad 3 tisíce tun. A modely lodí zase trpí špatně odhadnutými rozměry – ty lodě proporčně vážně nevypadají jako jejich superobří protějšky z filmů a seriálů.

Ground Combat

Headyho pocity

Po zapnutí hry jsem byl více než příjemně překvapen. Tvorbě postavy prostě nelze nic vytknout. Kořeny v Champions Online se nezapřou. Tvorbou postavy jsem strávil dobrou hodinu, což se mi zatím s žádnou hrou nikdy nestalo. Zkoušet všemožné možnosti, variace a alternativy – perfektní. Když jsem si tedy vytvořil svou postavičku, dostal se do hry, propuknul smích, poté facepalm a poté vypnutí hry.
Co se stalo?
Nejdřív jsem zkoušel jednotlivé pohyby postavy, základní animace vypadaly plynule, svižně. Pak jsem zkusil vyskočit a smíchy jsem si z toho poplival monitor. Tak to bylo první faux pas.
Facepalm přišel, když jsem se dostal ke ground combatu. Vy totiž nestřílíte, ale „používáte skill“ phaseru. Combat je celkově dost nepřehledný, kvůli nemožnosti jednoduchého aimu. K dispozici sice je jakýsi „aim mód“, ale ten je spíše k smíchu. Ale celá věc není úplně katastrofální, skutečná katastrofa teprve přijde.
Rozměry např. průzkumných lodí ve světě Star Treku se pohybují okolo 400 metrů jak na šířku, tak na délku a okolo 100m na výšku. Představte si, že řídíte takový kolos ve vesmíru, stojíte na kapitánském můstku. A teď se vraťte zpět do hry. Představte si, že řídíte takový kolos - proporce nastavené ve hře tomu rozhodně nenapovídají, připadáte si spíš, jako byste řídili hračku, nebo model. A jak že se taková kolosální vesmírná loď ovládá? WASD, plyn QE a střelba mezerníkem. Ano, to je vše. Tak z legrace jsem po chvíli poletování s lodičkou (pojmenoval jsem ji USS Heavy Toaster) mezi troskami zkusil své meziplanetární plavidlo nabořit nosem do nějakého skalnatého tělesa (asi 10x většího, než můj Toaster), abych se podíval na destrukční animaci. A čeho jsem se nedočkal, moje asi 3 tisíce tun vážící plavidlo se zabořilo špičkou do meteoritu a odrazilo se zpátky jak tenisový míček. Tím pro mě hra skončila, vypnul jsem ji a těžko mě něco přesvědčí, abych ji začal někdy hrát.

Tarisův pohled

Po spuštění bety Star Trek online jsem se na chvíli vylekal. Na loadovací obrazovce se objevilo logo Crypticu (což jsem tak nějak i čekal), ale fonty a progress bar byly téměř identické s tím, co jsme viděli ve všech jejich starších hrách o superhrdinech. Ovšem po ne moc dlouhém loadu se mé obavy rozplynuly. Star Trekovská hudba, Star Trekovské fonty a design a já se po výběru strany (Federace) vrhl na tvorbu hrdiného avatara.
Jak již zmínil Heady, vytvořit s trochou fantazie můžeme téměř libovolnou humanoidní kreaturu a po dlouhých minutách v editoru jsem se připojil do hry. Děj začíná v momentě, kdy je loď U.S.S. Khitomer napadena Borgy a vy jediní je formou tutoriálu můžete vyhnat z lodi a v pokračování mise i udělat z jejich lodí rubikovy kostky (ve smyslu zpřeházení jednotlivých komponentů). Pozemní boj, ač se tak netváří, je prakticky kopií již zažitého MMO systému zaměř-zmáčkni skill. Každá zbraň má dva různé útoky a třetím skillem je útok nablízko, který se vám bude při útocích Klingonských válečníků setsakramentsky hodit. Vaše postava je chráněna štíty, a jakmile ty selžou, veškeré útoky se projeví na vašem zdraví. Díky tomu je dobré se vybavit všemožným health packy, obnovovači štítů a váš charakter může disponovat i různými druhy equipu (zbroj, štít, zbraně- prostě klasika), které se vyplatí často měnit v závislosti na dané situaci. Souboj si můžete jednou za čas zapauzovat  a přidělit rozkazy ostatním spolubojovníkům, kteří se skládají z členů posádky vaší lodě, což dobře pomáhá zorientovat se v lehce nepřehledném souboji.

Po násilném vylodění Borgů z Khitomeru jsem byl transportován na vlastní loď a vydal jsem se je pronásledovat. Loď je ovládána pouze v 2d rovině -můžete letět všemi směry, ale žádné vývrtky a lopasy nečekejte, prostě loď na záda neotočíte. Boje ve vesmíru jsou jednoznačně efektní a je zde i místo pro taktiku- některé lodě jsou více odolné proti některým útokům a samozřejmě můžete využit vystřelením všeho najednou (mezerník), ale tím většinou pouze zničíte štíty nepříteli a než se vám dobíjí zbraně, jeho štít se dobije také. Štíty můžete přesměrovat podle toho, z které strany na vás protivník útočí a je to velice důležité, neboť na zádi můžete mít jak silné štíty chcete, ale když vám nepřítel střílí na nechráněný bok, nic už vám napomůže. Manévrování s loděmi mi připomnělo námořní bitvy v Empire: Total War, neboť lodě mají velkou setrvačnost a než přejdete z plného chodu do reversu, tak to chvíli trvá, stejné jako otočení o 360 stupňů, proto je důležité přemýšlet, kam to vlastně chcete letět. Škoda jen té nemožnosti kolize s prostředím, průlet asteroidovým pásem by byl hned trošku napínavější, ale autoři mají stále dva měsíce před launchem  a tak se třeba dočkáme.

Jakmile se prokoušete tutoriálem, je už jen na vás, kam se vrhnete. Můžete plnit zábavné epizody, napadat náhodné nepřátele, účastnit se bitev, průzkumu a mohl bych pokračovat ještě dál. Jakmile se dostanete do warpu, objeví se pod vámi téměř strategická mapa s různými solárními systémy a vy si můžete vybrat, kam se vydáte. Vaši loď na této mapě ovládáte stejně jako v bojích a taková normální cesta mezi Sluneční soustavou a tou Vulkánskou trvá zhruba dvě minuty a mezitím se může odehrát spousta věcí- napadení nepřítelem, nouzová volaní… Epizody (neboli questy) získáte buď na vesmírných stanicích, nebo zavoláním na vedení federace (popřípadě Klingonského impéria). Jejich délka se liší - některé jsem zvládl za 20 minut a některé mi trvaly třeba 3 hodiny a musím uznat, že příběhově se dají opravdu porovnávat s epizodami seriálu a doufám jen, že většina se nebude opakovat…

Příklad jedné z Epizod:

Velitelství federace mě oslovilo, zda bych mohl převézt jednoho Vulkánského velvyslance ze Sluneční soustavy na planetu, kde se nachází jeden důležitý Vulkánský chrám. Po příletu na onu planetu mě napadli Klingonské lodě, s tím, že velvyslanec je vlastně měňavec a ať jim ho vydám. Rozhodl jsem se na ně za to zaútočit a většinu z nich jsem zničil. Transportoval jsem se na povrch planety, kterou již okupovali další Klingoni, a mě nezbylo nic jiného, než se prostřílet až k onomu důležitému chrámu. V momentě, kdy jsem si myslel, že už bude vše v pořádku, jsem obdržel zprávu od velení, že velvyslanec byl na zemi nalezen mrtev a Klingoni měli pravdu. Měňavec na mě zaútočil, a když už byl skoro mrtvý, zaútočily na mě Klingonské hlídky a měňavec uprchl do své lodě, která už čekala na orbitě. Zbývající Klingony jsem pozabíjel a rychle jsem se transportoval zpět do své lodě. Započala vesmírná bitka mezi mnou a měňavcem, ovšem on měl o několik tříd lepší loď- mé zbraně ho téměř nemohly poškodit. Zavolal jsem posily a snažil jsem se protivníka zabavit, aby neprchl, ale zároveň aby mě nezničil. Po dlouhých minutách přiletěla část Federační flotily a společnými silami jsme nepřítele pokořili…

Screenshoty

Druhý autor: Torham
Třetí autor: Taris
Hra: Star Trek Online - články | rychlovky
Zdroj: -
Sdílej článek: Odkažte článek na Facebooku Odkažte článek na Twitteru Odkažte článek na Google Bookmarks Odkažte článek na Linkuj Odkažte článek na Delicious Odkažte článek na Digg Odkažte článek na Vybrali.sme.sk Odkažte článek na Pozrisi Odkažte článek na Top články

Diskuze k článku

avatar 1. (#1299) Gestah sepsal 23.12.2009 20:29
Vizuálně se mi to líbí a stejně tak téma. Doufám, že se jim ty mouchy nebo spíš masařky podaří vychytat :-) Byla by škoda takový titul pohřbít.
avatar 2. (#1300) Snake Plisken sepsal 23.12.2009 21:28
Doufám, že vyladí mouchy o kterých se zmiňoval hlavně Heady. Rád bych si to zahrál a budu hodně uvažovat o koupi :)
avatar 3. (#1301) Heady sepsal 23.12.2009 22:15
No, to nevím. Vzhledem k tomu, že hra startuje za dva měsíce bych v to moc nedoufal. Něco určitě doladí, ale jsem si jistej, že to nebude nic jako ovládání lodi, nebo design hry.
avatar 4. (#1302) Torham sepsal 23.12.2009 22:28
Ta hra má přímo úžasný potenciál. Teďka jsem hrál jednu moooc ostrou misi v týmu s náhodnými lidmi a byl to nářez, abych to řekl jednoduše. Sundat 70 klingonských kocábek není žádná sranda a pěkně jsme si to užili. Ale jinak souhlasím s Headym - STO je ukázkově promrhaný potenciál. Ovládání lodě na nic, modely proporciálně nesedí, ty odrazy od meteoritů a objektů jsou LOL kapitola sama pro sebe. Ground combat zmršenej (zaměřovací systém na pytel; to už souboják ve WoW a jiných fantasy hrách je lepší než tohle), proč tam nedali FPS combat?! :( Hra má něco do sebe, ale prostě ji zmršili...
avatar 5. (#1303) Taris sepsal 23.12.2009 23:21
No já naopak zastávám názor, že ovládání lodí je zvládnut dobře- boje jsou napinávé, plně taktiky a je z nich cítit síla lodí. Ground combat se bohužel moc nepovedl, ale když si vzpomenu na pár ostatních sci-fi mmorpg, tak i tak je to lehký nadprůměr
avatar 6. (#1305) toguin sepsal 24.12.2009 6:39
no doufám, že aspoň sw kotor nezklame:)
avatar 7. (#1308) Torham sepsal 24.12.2009 11:24
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1303 uživatele Taris
Boje se mi také líbily; a to hodně. Velké bitvy mají vážně grády (včera pozdě večer jsem v týmu s nějakými Amíky hrál bitvu o Starbase 24 a byl to naprostý masakr, fakt výborné). Avšak ovládání bych uvítal ala Freelancer nebo Tachyon. Tohle není úplně katastrofální, ale zdá se mi až moc arkádové... jak dám A (vlevo) a ta loď sebou jakoby trhne...raději nekomentovat. Raději loď ovládám myší, to je o něco lepší.
avatar 8. (#1310) Ferato sepsal 24.12.2009 14:32
Bude to s měsíčními poplatky nebo bez?
avatar 9. (#1311) Heady sepsal 24.12.2009 14:33
S
avatar 10. (#1312) DeadUndead sepsal 24.12.2009 14:41
Jsem skeptický a očekávám, že to bude další propadák, jakých tu bylo již mnoho.
avatar 11. (#1315) Milford sepsal 24.12.2009 17:42
O tom, že to bude StarFail, jsem už přesvědčený pěkně dlouho. Škoda, že se toho neujala firma, která má za sebou aspoň jednu slušnou onlinovku. Cryplik jsou podle mého stašní šumaři.
avatar 12. (#1319) Kalimero sepsal 25.12.2009 16:09
SS Heavy Toaster
:D to je dobrý
Hru jsem nehrál, takže nedovedu moc posoudit, jak hrozné je to s animacemi nebo kolizemi, ale vím, že kdybych chtěl, na každé hře najdu aspekt, který je naprosto lolizní a kdybych zásadově řekl "tak kvůli tomuhle tu hru nikdy nebudu hrát", tak by se ochudil o každou skvělou hru. Chyby se nemají přehlížet, ale je nutné užívat si toho co hra nabízí a dle Tarise i Torhama toho nebude málo, přestože to vypadá na ne uplně využitý potenciál.
Já vičl třeba hraju hru, která má grafiku jak 10 let zpět, dohlednost pár metrů, pohyby jak z loutkového divadla a přesto ji nezavrhuju, protože si z ní užívám její jiné aspekty, které jiná hra nemá.
Ale je pravda že kdysi sem jednu hru taky takto odhodil, protože mě tam něco šíleně iritovalo, ale už nevím co ani kde :(
avatar 13. (#1321) Torham sepsal 25.12.2009 20:00
Kalimero: Jako jo, ta hra má co nabídnout. Ale když už něco dělám, tak pořádně. Ground Combat je tam na pytel, doslova. To už WoWko se svým "auto-attackem" má lepší souboják. Ground boje jsou v STO strašně zmatené a to stupidní ovládání boje (střelba/základní útok by měl bej na myši, speciální skilly a ability na číslech) ten zmatek ještě zvýrazňuje. Fakt strašné, několikrát jsem zhebl jen kvůli tomu, že jsem musel pracně překlikávat na cíl nebo když mi auto-aim zaměřil zcela nevhodného protivníka. Proč tam nedali FPS combat? Ten jsem zkusil ve Fallen Earth a naprostá spokojenost.

Lodě - bitvy v pohodě, mají grády a vizuálně vypadají fakt dobře. Ale ovládání by mohlo být lehce propracovanější (i když možná někomu stačí) a hlavně modely - graficky dobré, ale špatné proporce. Ta loď vypadá spíš jako hračka než 3 000 tun těžká mašina...
avatar 14. (#1322) Kalimero sepsal 25.12.2009 20:05
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1321 uživatele Torham
Já netvrdím, že je ta hra dobrá, spíš mě připadala jen přehnaná reakce si hru už nikdy v životě nezahrát proto, že se loď odrazila od skály :) Ve hrách jsem viděl 100x horší věci. Fyzika je jedním z největších problémů dnešních her a proto kdyby mě STO bavilo (znovu říkám - nehrál jsem, proto nekomentuju kvalitu hry), tak bych se nenechal odradit těmito aspekty, o to více, že je to beta. Nechme se překvapit, co se ještě upraví.

Jinak - co to znamená proporčně špatné? je snad nějaká loď ho hodně menší než planeta? v tom vesmíru to přeci nejde moc s čím porovnávat
avatar 15. (#1323) Torham sepsal 25.12.2009 20:10
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1322 uživatele Kalimero
Jistě, to je pravda. Ale Heady má k tomu prostě důvod. Každý má své meze, někdo tohle stráví, někdo zase ne. Pravdou je, že ty kolize zabíjejí napínavost letu asteroidovým pásem...to by bylo něco letět kolem asteroidů a dávat si majzla, aby tě něco netrefilo :)

Tak jasně, jistě jsi viděl i horší věci, ale zase - je to těžce subjektivní, někdo to překousne, jiný ne. Mne to spíše rozesmutnilo, protože takhle lety ve vesmíru ztrácejí část svého náboje.

Uvidíme, co upraví. Mohli by překopat ground combat a místo té své šerednosti tam hodit starý dobrý FPS boj. Ale toho se nedočkám, to je mi jasné :(
avatar 16. (#1324) Deathwing sepsal 25.12.2009 20:47
Škoda, chtělo to EvE ve světě ST :) a bylo by to super. Takže než mi vydají Stargate Worlds, budu se muset spokojit se SWOTORem :(
avatar 17. (#1326) Torham sepsal 26.12.2009 10:43
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1324 uživatele Deathwing
Je ale pravda, že STO oproti EVE umožňuje cestování po planetách, v EVE jsi navždy uzavřený ve své lodi, jestli se nepletu. Jinak máš pravdu - uvítal bych STO, které by bylo jednoduché na pochopení, ale mělo by persistentní svět a mechaniky trhu/ekonomiky/politiky jako EVE :)
avatar 18. (#1327) Kalimero sepsal 26.12.2009 14:36
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1324 uživatele Deathwing
Stargate Worlds bylo zmraženo. Navíc bych od něho nečekal nic světoborného.

Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1323 uživatele Torham
Je to subjektivní hodně. na tom se shodneme. Víš co třeba mě strašně irituje? Jak v 99% hrách (a u MMO to jde vidět 10x více) boj brobíhá stylem že k sobě 2 postavy přijdou a 10 metrů od sebe dokola opakují jednu a tu stejnou animaci. Sekají od vzduchu, absolutně žádná kolize(u mmo z tech hlediska pochopitelné), žádná odezva (prostě sekáš a sekáš nezávisle na tom že tě zapáolili firebalem nebo že tě zrovna sekl on atd). My už jsme bohužel na to strašně zvyklí, tak to tak nevnímáme, kdežto ty asteroidy vnímáte více, ale je to uplně ten stejný případ jak ty kolize. V MMO jsou prostě kolize obecně problém. Ale jelikož tu asteroidy vidíme poprvé, tak od nich jaksi čekáme, že se budou chovat reálněji, ale objektivně naprosto stupidní souboje nám už nevadí. To je pouze konstatování smutné pravdy.

Sem si právě večer představoval jak by mohlo fungovat takové krásné interaktivní RPG a byla by to krása a myslím že s troškou snahy i realizovatelná. Situace, kdy počítání akcí dle vlastností a házení kostek se nádherně projeví do světa. Zaútočil na tebe protivník a díky své obratnosti uskočíš? Provede se animace úskoku. Zasáhnetě, ale zachrání to brnění? Uvidíš tvrdý zásah a jiskry drtícího se meče to tvoje pláty. To vše zabalené do kouzelného tance boje kdy jeden útok navazuje na druhý v závislosti na protivníkovi. Snadno se to říká hůře dělá, ale přemýšlel jsem o tom opravdu do hloubky a realizovatelné to je, ale to je samozřejmě na vývojářském studiu a ne na na mě. A zřejmě to spíše poprvé uvidíme u nějaké single hry.
avatar 19. (#1331) Deathwing sepsal 26.12.2009 21:12
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1327 uživatele Kalimero
Vím, že bylo zmraženo, ale když už čekám tak dlouho, tak mě zastavení vývoje na půl roku nezabije. Navíc nepotřebuji nic světobornýho, stačí klasický MMO a když tam potkám O´Neilla se dvěma L tak bude naprosto spokojenej :D
avatar 20. (#1332) Torham sepsal 26.12.2009 22:18
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1327 uživatele Kalimero
To je problém vývoje her obecně, s tím nic nenaděláme a naprosto s tebou souhlasím. Jsou myslím hry, kde boj je doslova tanec (Devil May Cry?), ale moc jich nebude a do dokonalosti to má ještě daleko...
avatar 21. (#1333) Kalimero sepsal 26.12.2009 23:49
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1331 uživatele Deathwing
Mno já myslím že to zmraženo bychom si měli vyložit jako "pokud nenajdeme rychle sponzora, hra jde k ledu" :(
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1332 uživatele Torham
Mno devil may cry jsem nemyslel :) to je mlátička sama o sobě. Víš co je nádhernej příklad? Company of Heroes. Do této hry byly všechny strategie stylem
- jednotky stojí
- jednotky někam pošku, při troše štěstí tam bez komplikací dojdou. Stojí
- přijde nepřítel, jednotky střílí a.... stojí
:) naprostá šílenost
Až s Company of Heroes jednotky mají hlavu, skáčou do zákopů před kulomentnou palbou, kryjí se za zídkami, vykukují skrz okna a řadu dalších věcí a to pozor - automaticky/nenascriptovaně. Čili reagují na to co se děje. To je ten správný výraz. V drtivé většině her postavy nereagují na okolní svět, jen provádějí příkazy, sekají, sekají a až status bar zdraví dojde na minimum, provedou animaci smrti :)
avatar 22. (#1334) Torham sepsal 27.12.2009 12:04
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1333 uživatele Kalimero
Ano, Company of Heroes, na kterou jsem si tedy bohužel nevzpomněl. Hrál jsem, naprosto úžasné animace. Fakt to vypadá pomalu jak film, ty pohyby vojáků jsou úžasné, přesně jak píšeš - krytí, pohyb a podobně. Perfektně je zpracována střelba z budov (normálně je vidět vojáky přímo v oknech jak vykukují a ve správnou chvíli střílí). Takhle kdyby někdo rozanimoval MMO hru...
avatar 23. (#1335) Deathwing sepsal 27.12.2009 20:17
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1333 uživatele Kalimero
Spíš záleží, jak se podaří Stargate: Resistance, pokud bude úspěšnej, získají peníze na dokončení Stargate Worlds. Když ne, tak jim to MGM sebere a dá někomu jinýmu :(
avatar 24. (#1336) Kalimero sepsal 28.12.2009 23:19
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1336 uživatele Kalimero
Mno já se spíš divím že tak relativně dlouho vyvíjenou hru zastaví a začnou víceméně uplně jinou. To nezní moc sebejistě a potvrzuje to ty zvěsti o nevalné kvalitě StarGate Worlds
avatar 25. (#1337) Deathwing sepsal 29.12.2009 13:32
Zobrazit | Přesunout - Odpověď na příspěvek #1336 uživatele Kalimero
Je to logický, dokončit a vytvořit MMO zabere podstatně více času a peněz než multistřílečku. Ale o těch zvěstech nic nevím, myslím jediná krátká close beta byla tak před rokem a půl a nesmělo se o ní mluvit ani na ofic. foru
avatar 26. (#2376) APOFISKO sepsal 10.8.2010 13:23
dá sa to hrat cez steam ? leob som našiel Trial STO .. tak neviem ci to mam sosúť
Přispívat mohou pouze registrovaní uživatelé

:: Rychlovky

© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání