Recenze hráče xwyhul

• pro hardcore hráče
  • stále velká herní komunita
  • stavění základen
  • spíše pro hardcore hráče
  • moc atributů
  • zastaralá grafika
Tohle bylo vůbec moje první setkání s MMO. Byl jsem nadšen z rozsáhlého prostředí. A mnoha hráčů. Avšak zažít se do hry, trvá dlouho. Herní systém je pro prvohráče složitý. Líbilo se mi, že hra není nějak zpoplatněna. Maximálně si koupíte datadisk, ale než nalevlíte dostatečně vysoký lvl, hra vás nejspíše přestane bavit. Nejspíše vás odradí zastaralá grafika, která v městech, kde se pohybuje spousty hráču, nepřidá na přehlednosti. Je fajn, že jsou instance oddělené, nemusíte bát nějakého farmáře. Bohužel jsou velice stereotipní a vlastně se spíš mění název instance. Hrál jsem před nějakými 6,7.
Máte opravdu, ale opravdu spousty statů. S každým levlem dostanete pointy, za které můžete staty upravit. Díky počtu statů si jde vytvořit opravdu originální postavu.
Jistě bych toho napsal víc a méně chaoticky, kdyby to nebylo tak dlouho, co jsem naposledy AO hrál
Vloženo: 16.5.2010 18:50
Hodnocení: 70% | Grafika: 20% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5
Hra: Allods Online
  • není hardwarové náročné
  • grafika
  • herní systém
  • rozlehlé
  • místy hodně podobné WoW
  • implementovaný obchod
Hra je graficky podobná WoW, jen více uhlazená. Herní systém je také dost podobný, ale i přesto jsou zde prvky originality. Není to kopie WoW. Prostředí je velice rozličné a krásně vymodelované. Spousta detailů. Hra je stejně návyková jako WoW, s tím rozdílem, že tady se nemusí měsíčně platit. Ale aby si člověk plnohodnotně užil hru, asi nějaký ten drobák mu z kapsy bude muset ukápnout. Ve hře je implementovaný obchod, který nabízí spoustu vychytávek. Ale některé itemy se mi zdají velice OP a hráč, který nebude chtít dát ani korunu bude lehce v nevýhodě.
Ovládání je jednoduché a pokud jste někdy hráli aspoň jedno MMO, nebudete mít problém. První questy jsou formou tutoriálu, takže i pro vás, pro které by to bylo první MMO, rychle si herní systém osvojíte.
Questy jsou stejné jako ve většině MMO, tedy pokud questy obsahují. Zabij někoho/několik, odnes, přines, promluv si, klikni sem/tam. Pokud jste hráli WoW, questy jsou stejné.¨
Z čeho jsem byl nadšen byla grafika. Na F2P hru je to vážně TOP.
Začínal jsem v closed beta, asi týden před tím, než přešli do open, a hra se opravdu s každým patchem dost mění. Co jsem četl na freemmogamer.com, tak prý na hře nepracoval celou dobu stejný vývjářský tým, někteří lidé odešli a ti nový, co přišli ani prý neznali kód. Tudíž se občas něco opravilo a jiná funkční věc zas nejela. Ale pořád jsme v beta testingu, takže uvidíme, jak se ruský tým s touto hrou vypořádá až pojede na tvrdo.
Jinak hra je velice stabilní a v open betě už se nebudou mazat postavy, takže se nemusíte bát začít hrát. Hra je stabilní, nepadá, servery občas lagují a může se stát, že narazíte na nějaký malý bug. Ale na to, že je to ve stádiu beta, je hra velice propracovaná a funkční.

Jen dopisuji, to co jsem psal. Hru hraji už dlouho. Sice pauzy jsou, ale průběžně hraji. Po skončení OB byla hra P2W (pay to win/zaplať a vyhraj, pro neznalé). Cash shop byl neuvěřitelně předražený a věci v aukci o mnoho více. Z tohoto důvodu odešlo spousta lidé. Po vydání patche 2.x bylo konečně vše urovnáno. Mnoho věcí se dá získat questy. Koupit v aukci za rozumné peníze. Bohužel populace serverů mírně, lépe řečeno tak 4x mírně, klesla. Už nepotkáváte tolik lidí na nižších levlech. Je těžší se dostat do dungů, protože chybí tankové a healeři. Všichni hrají DPS classy. Tedy včetně healerů, kteří se specializují na melee ((snad jediná nejvíc OP (overpover/přehnaně silná)class). Je pěkné, že GMs se o hru starají, pořád vydávají patche, zvyšují levli a koná se spoustu eventů. Hra slaví rok, i když to bych vůbec nečekal. Snad se dostane na rok druhý, držím palce.
Opravdu stojí za to se vrátit do hry nebo začít hrát s novou postavou. Je opravdu o co stát.
Omlouvám se, pokud jsem se v něčem opakoval
Vloženo: 11.5.2010 16:51 | Naposledy upraven: 8.6.2011 23:19