Recenze hráče Globas

• vynikájící PvP systém
  • oddychová atmosféra
Zápory:
  • pro někoho nepřitažlivá grafika
  • česká komunita
Recenze:
Ragnarok Online je hra postavená na korejské kultuře, takže je zde obsaženo hlavně anime. Pokud na tento způsob výtvarného smýšlení nejste přivyklí, garantuji vám, že si na něj zvyknete velmi brzo. Celková nálada hry je velmi odlehčená, ale jsou zde i místa, které vám naženou husí kůži. Celkově optimismus čiší z každého rohu, ale v dnešní době je to více než dobře, protože se u toho velmi dobře odpočívá.

Hra sama o sobě je volně ke stažení a neporušíte tím žádná autorská práva. Soubory. které potřebujete jsou poměrně veliké (2x1GB), takže je celkem problém si hru obstarat v rozumném čase, ale když už budete hru mít, máte vyhráno. Po úspěšné instalaci si stáhněte nejnovější aktualizace a hurá do hry.

Na výběr máte ze spousty postav, zpočátku vybíráte na tzv. First Class ze šesti, na to navazuje Second Class a Advanced Class. Dohromady je to více než 30 povolaní, každé z nich může používat některé ze stovky dovedností, brnění, zbraní, lektvarů, karet a dalších artefaktů. Každá postava má šest statů - atributů (str,agi,vit,int,dex a luk), každý z nich ovlivňuje vlastnosti postavy, takže i zde je další prostor jak udělat dvě rozdílné postavy na stejném povolání. Můžete prozkoumávat svět se svými kamarády nebo jako osamělý lovec, navštívit nesčetná místa a temné dungeony, pomáhat začínajícím hráčům, dobývat se svou guildou hrady, volba je jen na vás!

Nakonec abych opodstatnil svojí argumentaci "česká komunita" v záporech této hry, kterou vstahuju pouze na českou Ragnarok Online scénu musím uvést, že je velká škoda, že tato hra se nechlubí větší popularitě. Ano jsou zde dva velké servery, které těží z faktu, že byly první. Ale na "zbytek" se nedostává. Tímto samozřejmě nic nikomu nevyčítám, pouze to uvádím jako fakt, se kterým mám tuto "mínusovou" zkušenost.
Vloženo: 17.2.2009 22:24 | Naposledy upraven: 17.2.2009 22:42
Hodnocení: 90% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5

:: Rychlovky