Recenze hráče BoBczech

• věrné zpracování D&D
  • free 2 play
  • dungeony si jsou podobné jako vejce vejci
  • nulová zábava pro sólo hráče
  • nutnost mít stálou partu společníků
  • v dnešní době už nic extra
Povedená hra, přesně kopírující svoji stařičkou předlohu Dungeons & Dragons. Bohužel sebou nese nejen většinu kladů, ale i záporů této hry na hrdiny. Například i zde budete naprosto závislí na partě lidí, na jejich časových a hráčských možnostech a schopnostech, tudíž se nejedná přímo o hru na aktivní a každodenní hraní, ale spíše o relaxační záležitost, která vám umožní si jednou za čas s partou přátel zahrát klasické Dračí doupě v netradiční PC podobě.
Hra na vás dýchne povedenou atmosférou, kterou oceníte především uprostřed obtížných úkolů někde v tajuplných kobkách starodávných chrámů, či v pochmurných a nebezpečných stokách, hluboko pod městem. Opravdu se zde těšíte, co na vás vyskočí za dalším rohem, jaký poklad se nachází v čerstvě objevené tajné místnosti, či jak dlouho se vám podaří odolávat stále se hrnoucím hordám monster v quest-instancích. Pro partu milovníků her na hrdiny výjimečná hra - a to navíc prakticky zdarma, pro běžné hráče spíše zklamání z tak specifického herního systému a závislosti na ostatních.
Vloženo: 30.1.2010 12:05 | Naposledy upraven: 30.1.2010 12:12
Hodnocení: 80% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 2 z 5
Hra: Lord of The Rings Online
  • skvělá grafika
  • krásné ztvárnění Středozemě
  • epický příběh
  • Legendární zbraně
  • zajímavě charaktery
  • výborná komunita
  • dechberoucí instance
  • monster play (aneb pvp hra za temnou stranu)
  • absence klasického PvP
  • questy jsou často poněkud stereotypní
Výborná hra ze světa J.R.R. Tolkiena řídící se knižní předlohou (a to celým dílem, nejen trilogií). Chcete být gondorský kapitán, nebo raději hobití zloděj z Kraje, či snad kouzlit za pomocí run v roli vznešeného elfa? To vše a mnohem víc můžete v tomto krásném MMORPG. Neobvyklé classy, výborný systém craftu pro všechny rasy a povolání, zdokonalování Vašich mistrovských řemesel, kupování domů a následné vystavování získaných trofeí, rybaření... Mohl bych tu vyjmenovat další a další věci, kterými LOTRO oplývá a byli bychom tu ještě hodně dlouho...
Pokud hledáte uvolněné, krásné MMO, které nehrají jen teenageři, rádi se odreagujete ve svém oblíbemém světě a chcete poznat spoustu zajímavých a přátelských lidí, je toto hra přesně pro Vás! Nejlepší přirovnání k jiné hře tohoto typu by asi příslušelo WoW, avšak zde máte o hodně "realističtější" a hezčí grafiku (na nejnabušenějším stroji se všemi detaily to opravdu stojí za to, avšak zahrajete i se starou šunkou, je zde totiž veliká volnost v nastavení = zahrají si opravdu všichni), dále dospělou komunitu a svět Pána Prstenů. Avšak pokud hledáte hru s nepřetržitým PvP a hašteřením se s hráči - protivníky - není asi horší volba než právě LOTRO...

Závěr: další slova jsou již zbytečná, doporučuji si stáhnout Trial verzi hry, takže za její ozkoušení nemusíte platit, následně sami poznáte, zda-li to za to stojí, nebo ne.
Vloženo: 23.1.2010 14:45 | Naposledy upraven: 23.1.2010 15:01
Hodnocení: 90% | Grafika: 100% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 2 z 5
Hra: Lineage 2
  • grafika
  • hratelnost
  • hra se i přes svoji již letitou dráhu pořád rozvíjí
  • veliký svět
  • dost nových featur netýkající se jen expení nebo pvp
  • vysoce návykové
  • perfektní systém PvP ve všech formách
  • přímočaré
  • časem přichází krize ze stereotypu
  • hanebný časožrout
Lineage II je už poměrně dost stará hra, ale pořád patří mezi ty nejhranější na světě. Například ve východní Asii je to nejhrajnější MMORPG, daleko předstihující WoW a další hry. Je ovšem jen pro někoho - vyžaduje skutečný hardcore přístup a je časově velice náročná - tedy za předpokladu, že v ní chcete něčeho dosáhnout. Sice v určitých ohledech nenabízí tolik inovací, jako jiné hry, avšak sama o sobě apeluje na úplně jiný typ hráčů, takže těžko srovnávat. Doporučuji vyzkoušet, avšak pozor - hraní této hry způsobuje pozvolně se rozvíjející závislost, které si někdy všimnete, až když je pozdě. (:
Vloženo: 23.1.2010 12:54 | Naposledy upraven: 23.1.2010 13:23
Hodnocení: 80% | Grafika: 80% |