Články o hře Warhammer Online: Age of Reckoning

Call to ArmsO novém "živém datadisku" Call to Arms ze hry Warhammer Online: Age of reckoning jsme si už mnohé řekli a napsali. Nyní nastal čas podívat se, co nás hráče doopravdy čeká - a že toho nebude málo. Trailer Lands of the Dead spolu s obrázky přímo ze hry je na světě a věříme že se vám bude líbit.

Warhammer OnlineStarobylé pouštní království na dálném jihu, které znal Malekith, pán temných elfů, již před tisíci lety, jest věky zaváté pískem. Tehdejší vznešení kněží v něm po celé věky sbírali poklady i duše otroků a odsouzenců neboť chtěli žít věčně a neúnavně hledali tajemství nesmrtelnosti. Přestože kněží z Nehekhary nenašli způsob jak zabránit smrti, zakonzervovali alespoň těla svých králů. Po věcích, když pouze písek drásal zbytky ruin kdysi velkolepého národa, cizí nekromantský zdroj probudil kruté krále zpět k životu, avšak jako nemrtvé. Neteční vůči únavě, spánku nebo strachu avšak uvěznění v nedobytných kobkách, chovají nemrtví králové v sobě poslední cit - nekonečnou nenávist ke všemu živému. Paměť i chamtivost však slouží Malekithovi znamenitě a tak přiměl Tchar'zanka, vládce The Inevitable City, aby nyní společně vyslali výpravu do pouště na jihu, vykradli zdejší poklady i cennost nejvyšší, tzv. Casced of Souls - schránku duší, pomocí které by vyzbrojili své armády chaosu. O výpravě se dozvěděli špióni Orderu, a císařství bylo zděšeno cílem výpravy a hlavně jejími důsledky na součaný probíhající konflikt, avšak znesvěcení chrámů silami Destrukce nikdo nedokázal zabránit. Celá říše Nehekhara se probouzí z tisíciletého spánku, povstávají Lich Kingové a jejich armády nemrtvých. Tak se strana hrozby vrhá do konfliktu se všemi živými, a ze zajatých válečníků Destrukce i Orderu tvoří nové příslušníky nemrtvých hord. Z vůle Tchar'zanka i na příkaz Emperora Karla Franze se v obou hlavních rivalských městech sbírají suroviny na stavbu obřích vzducholodí, jejichž pomocí lze odpovědět na hrozbu nemrtvých. Která ze stran bude tou první? Trojitá válka o Land of the Dead (zemi mrtvých) právě začíná!

WARVšude podél zmáčeného pobřeží Nordlandu je příchod jara špatnou zprávou. Jakmile zima ohlásí svůj odchod, začnou tát vody Moře Drápů a zraky všech shlíží k bouřícím zpěněným vodám, hledajíce první známku invaze, první barbarskou loď se symboly Chaosu. Netrvá to dlouho.
Ostrý křik z jedné ze strážních věží rozpoutá kakofonii zvonů, ohlašujících nepřítele. Lodě barbarů ze severu byly spatřeny na obzoru, přichází válka a jedinou nadějí obyvatel Nordlandu je, že jejich obránci jsou dostatečně připraveni.

Vězte, že volání do zbraně tentokrát platí pro všechny hráče ze všech tierů!

 

Warhammer OnlineTchar'zanek - ikonkaNecelý týden po světovém prvenství: Dobytí Altdorfu silami Destrukce na evropském serveru Karak Eight Peaks ve hře Warhammer Online: Age of Reckoning, přišla pádná odpověď ze strany Orderu: Král a vládce The Inevitable City - hlavního města Destrukce, nesmiřitelný Tchar'zanek, byl v boji poražen a v řetězech dopraven na hlavní Altdorfské náměstí, kde byl také pod útokem shnilých rajčat náležitě zostuzen. Tohoto světového prvenství opět dosáhl evropský server, tentokráte Eltharion, známý též z jiné události - byl zde zaznamenán také první útok sil Orderu na hlavní město Destrukce na světě. Server Eltharion je mimo jiné zajímavý i tím, že v něm působí početná česká a slovenská komunita a to na obou stranách barikády. Jinými slovy: byli jsme téměř u toho (finální bitvu vybojovala aliance mezinárodních gild: Exodus, Death Watch, The BlackHand Order a Death Company), a tak vám můžeme poskytnout exkluzivní informace z první ruky.

Warhammer

Hledej lovče mezi stíny,
bestie co brousí zuby.
Krvavý vpich s kapkou jedu,
co se to hýbe támhle vzadu?!
Nepolevuj, nenaříkej, nečekej a neutíkej,
řvi a křič, bojuj, nič a ber, o život svůj se per!
Varjag: šleh, kop, sek, blok, pích, kuch!
Beast: drť, trh, slint, kous, dup, škub!
Kdo je lovec a kdo oběť,
nebude čas na tvou zpověď.
Hledej brachu sněť, puch, chaos znaky,
kořist dlí tam a není cesty zpátky!

Warhammer onlinePřes kaluže, kořeny a skály ostřejší než varjagský břit. Tudy se plazíme skrz zatuchlé doupě pavoučí matky. Puch odporný, co nutí oči k slzám, vychází z tělíček jejích rozdupaných potomků. Křupou pod našimi botami a lepí se stejně úporně jako obří pavučiny všude kolem. Pět chlapů - dobrých chlapů pokousáno, otráveno a roztrháno, to je daň osminohé pavoučnatky! Beru pochodeň a pálím těla, pavučiny, vše, včetně hrůzných vzpomínek. Hoř! Zbyla nás hrstka a tak se naše kořist bude dělit mezi méně krků. Zubatice tu číhá na každém kroku, ale ze zbylých odhodlaných tváří čtu jedinou odpověď. Pomsta, hamižnost, válečné šílenství či pravé hrdinství -vyberte si, prostě jdeme dál. Jsme opět na rozcestí, kde naše pouť začala. Nutkání vydat se do nitra Ztraceného Údolí je ještě mocnější, však obracím se k němu zády. Vyrážíme skalním průlomem, doprava. Kdosi tu již byl před námi... Starochu, shnij v pekle!

 

Warhammer online... ušli jsme jen několik kroků od pláže, když se z písku vynořil obrovský červ - bestie s ukrutnou tlamou. Spousta chlapů zařvalo. Ďas aby spral starého varjaga ! Proč mne nevaroval ? Celá Valhalla se teď určitě otřásá od jeho hurónského smíchu. Bestii jsme pak zahnali poctivou ocelí a teď stojíme na rozcestí. Něco mě láká přímo do útrob ostrova. To zrovna starochu ! Tentokráte půjdeme oklikou, půjdeme doleva ...

Warhammer online

... než staroch varjag zemřel, svěřil mi tento svitek. Prý ho smím otevřít až poté, co se jeho duch vydá na dlouhou pouť do Valhally. Teď nad jeho hrobem  lámu pečeť z vosku divokých včel a čtu jeho prostá slova: „Je místo - Ztracené Údolí, které jest zkouškou jen pro pravé  varjagy. Seber družinu těch nejvěrnějších a vydej se tam. Bojuj tama s běsy, bojuj chytře a vydobyj kořist hodnou knížat. Má sekera i zbroj, to vše odtama pochází. Spěchej do Avelornu, neb dostaneš se tama pouze lodí, silný proud tě povede..." Ten starý blázen! Jak dlouho své tajemství skrýval? „Připravte se družiníci, vyrážíme. Kurz Avelorn !"

Warhammer OnlineMythic již od ostrého startu hry Warhammer Online naslouchá pilně komunitě a snaží se s její pomocí hru vylepšovat. Lehké zklamání mohli pocítit hráči, kteří v době nedávno minulé po velké snaze dokázali zbořit bránu hlavního města soupeřova a vpadli dovnitř v naději, že se jim ve velké bitvě podaří město dobýt, vyhnat protivníky za hradby a pokusit se zdolat snad i krále. Ne vše probíhalo tak, jak by si jeden představoval a z davu se počala ozývat kritika. Naštěstí se našla i kritika konstruktivní a s její pomocí vývojáři v patchi 1.2., který je doslova za humny, implementují i následující změny v dobývání měst.

LesLetní vzduch se tetelil nad prašnou cestou; zdánlivě panoval všude klid, avšak bystré oko by na kraji lesa postřehlo několik siluet. Ve stínu staré borovice postávala skupina postav. Nejblíže stromu přešlapoval říšský lovec čarodějnic v černé košili, přes ni měl navlečenu koženou vestu s ramenním pásem, místy vyztuženou propletenými kruhy z oceli. Ramenní chránič zdobil reliéf lebky, za opaskem měl zastrčeny vrhací dýky a ostrý rapír. Lovec měl opasky dokonce dva, druhý ležérně spuštěný ke stehnu, kde spočívala dvouhlavňová křesadlová pistole. Většinu obličeje mu zastínil charakteristický klobouk s emblémem Říše, který skýtal alespoň malé útočiště před dotěrnými slunečními paprsky.

:: Rychlovky

© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání