Ve druhém díle se zaměříme hlavně na herní změny, které dělají server Re-MortalRO jedinečným. Pro lepší pochopení se však potřebujeme také podívat na historii serveru, konkrétně na vývoj jeho možností. V dobách ImmortalRO nebyl Ragnarok Online zdaleka tam, kde je nyní. Vezměme si například samotný technický vývoj serveru. Internetové linky nebyly na takové úrovni, jako jsou dnes, natož pak samotný server. A také GM tým měl samozřejmě o pár let méně. To vše mělo jistě vliv na server, ať už negativní, či pozitivní.
Dříve server nabízel několik „high-rate" prvků, jako byl například job-changer, který umožňoval změnit své povolání pouhým kliknutím, tudíž odpadla povinnost splnit přestupový úkol. K tomu připočtěme možnost lehkého nakoupení speciálních předmětů na vyvolávání bossů, pár vlastních úkolů a tím se blížíme ke konci. Zbytek bylo na hráčích, jak se zabavili.
Korejské MMORPG Ragnarok, zvláštní mimo jiné svým nezvyklým grafickým ztvárněním, kde prostředí je tvořeno 3D grafikou a postavy 2D sprity, si u nás ve své době získalo nemalou přízeň. Dlouhou dobu tu figurovali (a figurují) především 2 české fanouškovské servery - Czechro a Reborn. Jako každá stárnoucí hra, i této ubývají postupem času hráči. Vznikají hry nové a snaží se nabídnout stále něco nového.
Vrátit Ragnaroku zašlou slávou chce projekt Re-Mortal, který chce stávající ale i nové hráče zaujmout řadou nových myšlenek a funkcí, namátkou například možnosti PVP, která na výše zmiňovaných serverech chybí.
Hledáte-li neotřelou MMO zábavu zdarma a navíc v českém prostředí? Ať už jste Ragnarok hráli či nikoliv, připravili pro vás tvůrci ReMortalRO třídílný článek, který vás zasvětí do Ragnaroku samotného, tak i jejich serveru.