Recenze hráče Suicide

Hra: Battlefield Heroes
Klady:
  • Vozidla
  • Letadla
  • Jednoduchá grafika
  • Mapy
  • Hratelnost
Zápory:
  • Zbraně
  • Bez prémia jdete do háje
  • Vše se točí kolem prémia
  • Normální hráči nemají šanci
Recenze:
Když se ještě tak nerozšířilo premium dalo se to hrát, ale jakmile se začalo premiovat, tak to ztratilo význam. Tuto MMO bych označil "Jen pro VIP". Vše má takový dost dětský nádech a mám k této hře spíše kladný smysl, i když premium mi to kazí.
Vloženo: 11.2.2012 14:58
Hodnocení: 70% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 2 z 5
Hra: World of Warcraft: The Burning Crusade
Klady:
  • Svět Outlandu
  • Možnost létání bez hacku
  • Nové dungeony navazující na příběh ze strategie
  • Zvýšený level cap
  • Cestování časem (Dunegon)
  • Frakce
  • Možnost vybrat si stranu (Reputační frakce)
Zápory:
  • Nevím
Recenze:
Velice se mi líbí prostředí Outlandu a města Shattrath (nikdy nevím jak se píše). Poté se mi líbí i hlavní nepřátelé jako Lady Vashj, Ilidan, Kael´Thas, Grull a dalších méně známých. TBC přiblížilo a posunulo příběh zase o krok dál a jde tak jak je i strategie (Nejdříve normál->plamenná legie->Arthas Králem Lichů). Dějová linie i z oficiálním příběhem je velice dobrá, škoda, že na to hráči nehledí.
Vloženo: 11.2.2012 14:10
Hodnocení: 90% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 3 z 5
Hra: World of Warcraft: Wrath of the Lich King
Klady:
  • Anchievmenty=výzvy
  • Zvýšený level cap
  • Dungeony
  • Nová classa ze začátku pro všechny nehledě na rasu
  • Posouvání ještě ze strategie známeho příběhu
  • Eventy
  • Odměny za anchievmenty
Zápory:
  • Bugy v lokacích
  • Ostatní zrecenzováno zde http://mmogames.cz/mmo-hry/mmorpg/fantasy/world-of-warcraft-76/
Recenze:
WotLK je pro mě nejpovedenější datadisk hned po TBC. Nabízí nové možnosti a další část příběhu. Dobré jsou také výzvy, anchievmenty, které můžete volně splňovat. Anchievmenty vám také z části zadávají cíl hry, i když nikdy nebudete mít asi všechny.
Vloženo: 11.2.2012 14:04
Hra: World of Warcraft
Klady:
  • Hratelnost
  • Kouzla
  • Talenty
  • Eventy velikonoční vánoční atp.
  • PvP
  • PvE (mluvím o taktikách na nepřátelé)
  • Arény
  • Free Servery
  • Profese
  • Klasy
  • Rasy
  • Vlastní vzhled
  • Podle strategie
  • Jízdní zvířata
  • Monstra používající svá kouzla
  • Příběh podle kterého jsou i nepřátelé / přátelé
  • Instance pro party / raidy
  • Téměř každá postava má příběh (NPC)
  • Možnost výběru PvE RP PVP stylu
  • RP hraní
  • Škála komuniakce
  • Možnost ignorování
  • České servery
  • Létající jízdní zvířata
  • Létající nepřátelé
  • Části v úkolech (přemístíte se zase dál v úkolu)
  • Na oficiální úžásné animace)
  • WoTLK ještě v pohodě
  • Nepřátelé jsou také ve strategii
  • Nepřátelé mají "inteligenci" a utíkají a kouzlí. Každá rasa má schopnosti a bonusy
  • Možnost vytvoření vlastního letadla / motorky
  • Frakce
  • Reputace
Zápory:
  • Cataclysm
  • Rychlá závislost
  • Po čase stereotypní
  • WoW Blizzard už zničil datadisky po Cataclysmu
  • Hackeři
  • Bugy
  • Nefunkční úkoly
  • Rollbacky
  • Ztráta času při hraní
  • Přehnané vzhledy zbraní / zbrojí
  • Po čase se mi nelíbilo shánět suroviny na výroby a již se mi do toho nechtělo
  • Víc nemusím asi vytýkat
Recenze:
Začal jsem hrát na nějakém anglickém serveru, ale poté jsem se přesunul s bratrem na Klasický server, kde nás to bavilo, raidovali jsme a tak dále. Poté přišel TBC a vše šlo do háje. Nyní hrajem na Twinstaru, dosti zabugovaný, ale i skvělý server a na bugech se pracuje, aby se opravili. Hodně se mi líbil Outland a Northrend a když měl bratr Oficiální účet, tak jsem viděl úžasné úkoly. Většina jich je sice zabij, ale jsou propojeny s Použij, nebo časované úkoly. Poté mě dosti dostal úkol v Northrendu, kde bojujete s sebou jako spojencem proti drakům. Potom i celá videa, kdy se posunujete v hlavní dějové linii celého WoW společně s dalšími mnoha hráči.
Začal jsem se pak zajímat co znamená RP (Role-play) a z toho jsem byl poté unešený ještě více : Vytvořit si postavu a hrát ji tak, jak jste si ji vytvořili. Můj první RP server byl Neoteric, který mě opravdu nadchnul svým upraveným příběhem a hráči i GM. Zkoušel jsem i další RP servery jako Nostalgii a další. Na všech je něco nového.
Hodně lidí jak čtu dole vadí málo levelů (Asi proto, že hrají metin, ale nechci se před nimi pohoršovat) Levelování bylo pro mě výzvou a jakmile jsem byl maximální level, tak se otevřelo více a více možností. Postupně došly.
Hra mě po čase (a dalo to opravdu zabrat) přestala bavit a již ji nehraju.
Je to i tak podle mě velmi dobrá MMORPG hra s rozsáhlými možnostmi.
Vloženo: 11.2.2012 13:56 | Naposledy upraven: 11.2.2012 14:07
Hodnocení: 90% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5
Hra: Shakes & Fidget
Klady:
  • Zpracování
  • Možnost změnění vzhledu a škála možností pro úpravu
  • Možnost získat houbičky z cest
  • Ze začátku vtipné úkoly
  • Zbraně ze začátku
  • Aréna
  • Jízdní zvířata
  • Velká šance najít houbičku
  • Zlaté dny (více peněz)
  • Cechové bonusy
  • Cechové podzemí
  • Komentáře u podzemí a předmětů
  • Možnost práce přes noc (Je to stereotypní jako u Gladiatusu nebo Bitefightu)
  • Design obchodů
  • Možnost koupě lektvarů
  • Na klikačku hezká grafika
  • Možnost vypnout zvuk
  • Inspirováná WoW a komiksem Shakes & Fidget
Zápory:
  • Klikačka
  • Od 30 levelu stejné názvy zbraní a brnění
  • Podzemí (pouze silnější nepřátelé nic víc ani nic míň)
  • Stejné unikátní zbraně
  • Stejné úkoly
  • Stejná monstra
  • Zdlouhavé boje (naštěstí tlačítko přeskočit)
  • Houboshop
  • Spam v poště o soubojích
  • Po čase omrzí stereotypem většinu (levely výdělky)
Recenze:
Hra celkem velmi dobrá, pro mě chytlavá a mám ji rád, ale již ji nehraju. Důvodem je stereotypní klička, jako například Gladiatus, Bitefight a další podobné. Líbí se mi tam nápad této hry a poměrná originalita+některé názvy v cechovním podzemí (závěreční nepřátelé)
U téhle hry jsem asi vše vytkl v mínusech, tak nemá cenu psát dál. Tahle hra je jako ostatní výše uvedené tak pro posezení u kafe ;)
Hru nebudu doporučovat, ani nabádat aby jste ji nehráli.
Vloženo: 11.2.2012 13:40 | Naposledy upraven: 11.2.2012 13:42
Hodnocení: 80% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 1 z 5
Hra: Metin 2
Klady:
  • Nároky na HW
  • Hratelnost (také zápor)
  • Některá prostředí (i když na 100% nereálné)
  • Chytří hráči
  • Priváty (také zápor)
  • Možná některá GM (také zápor)
  • Začátek pro hraní MMO her
  • Boj z koně
Zápory:
  • Grafika(Někdy je hezká ale po čase stejná stereotypní)
  • Brnění
  • Zbraně
  • Monstra
  • Útoky a pohyby (stejné)
  • Žádná možnost vytvoření vzhledu
  • Účesy (dávají bonusy?)
  • Hudba
  • Prostředí
  • Zdroj závislosti
  • GM o nic se nestarají
  • Zloději
  • Spammeři
  • Lháři
  • Komunita DĚTÍ
  • Města
  • Říše (jsou prakticky stejné)
  • Kouzla stejná (žádná možnost vylepšení zunikátnení kouzel nebo zesílení)
  • Instance
  • Postavy
  • NPC
  • Hromada Bugů
  • Hromada míst na zaseknutí
  • Lagy
  • Jména hráčů
  • Boje
  • Stereotypní je tam vše (Rozdíl pouze v levelech)
  • Některé pohyby při kouzlení
  • Žádná možnost ignorovat spamery
  • Kovář
  • Obchodníci
  • Stánky
  • Itemshop
  • Zkratky
  • Nereálnost
  • Levelování
  • Vydělávání peněz
  • Mnoho hackerů
  • Příběh je moc jednoduchý a nechytlavý (spadne šutr vše nakazí a jde se buch buch)
  • Časová náročnost (důvod mého hodnocení) aneb postavě můžete nastavit aby bouchala sama od sebe
  • Zvířata potom vypadají velice divně
Recenze:
Jak jsem se k ní vůbec dostal? Reklamou na internetu. Stáhl jsem to, založil účet a šel hrát. Nejdříve mi to připadalo jako úžasný nápad zabíjet skupiny nepřátel a všechny najednou omráčit. Ovšem na 20 levelu asi pěti dní hraní na oficiálním to přestalo; přišel podfukář a odkradl mě. Od té doby to již nehraju.
Zážitky ze hry, aneb všechno na nic. Vše je o tom samém. Bouchání, piflaní a bumování. Občas nějaké Siiiihooommm, ale pak je to nuda. Názvy oblastí i nepřátel mi byly ke smíchu, načež jsem se poté cítil trapně a říkal si : čemu jsem se to vůbec smál?
Jak je to moc závislé? Pravděpodobnost je vysoká, neboť je to velmi jednoduchá hra, která stáhne každého méně myslícího člověka do svých spárů a je konec. Začne to tím, že to začne nutit všem okolo koho zná a ti začnou hrát s ním a utvoří se hlouček kamarádů, kteří se nedokáží bavit jen o metinu.
Pak je tu dost privátních serverů. Všechny jsou stejné hned v několika věcech : Každý server má spoustu hackerů, bugerů atd. Jediný rozdíl je v poměru peněz mezi servery. Jedna věc stojí 1.000.000 a na dalším jen 1.000. Ovšem obtížnost získání má na tom rozhodující podíl. Poměr je tím stále 1 : 1. To samé levely.
Když jsem hrál, tak mě zarazilo to, že nemohu plavat a už vůbec mě to nepustí na písečný břeh u vody. Poté, že metr ode mě je strom a já nemohu kolem něj v tom metrovém okruhu jít. To samé s kopečkem. Chci jít na kopeček se pokochat a prostě mě to na něj nepustí. Důvod je asi to, že už to byl moc prudký svah a přitom by jste tam vyšli bez potíží.
Další mínus co mi začal vadit jsou animace postav. Každá dělá to samé, žádné zpestření. Všichni stojí a dělají to samé. Útoky jsou stejné, i když jak je napsáno v mínusech, to ani nebudete registrovat. Nepřátelé tam jsou dosti nelogčtí a to samé zbraně i brnění.Potom tu byly úkoly. Ze začátku v pořádku, ale po větších a větších levelech typu : Dones, Dojdi, Zabij. Stereotypní prostě. Možnost jízdy na koni a bojování z něj je poměrně dobrý nápad, ale i útoky z něj jsou pak ÚPLNĚ stejné. Náplň hry je NIC.
Nedoporučuji tuto hru hráčům, kteří už nějaké MMO hrají. Budete akorát zklamání.
Vloženo: 11.2.2012 13:10 | Naposledy upraven: 11.2.2012 13:29
Hodnocení: 20% | Grafika: 20% | Šance na závislost: 5 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5

:: Rychlovky

© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání