Recenze hráče Metiu

• grafické zpracování
  • velká pomoc nováčkům(od samotné hry ale i hráčů)
  • guildovní dungeony
  • Stamina
  • docela hodně časově náročné
  • někdy nevyvážená síla monster (night fox)
Jedna z her která mě opravdu chytla, momentálně ji hraji. Když jsem poprvé vstoupil do světa Atlantici online byl sem docela zmatený a než sem pochopil základ, chvilku to trvalo. Pěkný je tutorial formou questu, který se táhne od začátku a myslím i do konce hry. Velmi dobře mají udělaný bojoví systém tahového boje v realnym čase, Cechy a vyrábění předmětů kterých je tam opravdu velké množství. Pak mě zaujalo množství žoldáků který si můžete naverbovat, maximálně 9(odvíjí se od vašeho lvlu), a kterých tam je bez základních 6 opravdu ´veliké množství, každý žoldák má svoje speciální schopnosti, ale všětčinu žoldáků si musíte otevřít pomocí questu, a některý questy jsou dost zdlouhavé a náročné jak na čas tak na vaši virtuální peněženku(peníze ve hře). Je to velmi povedená hra a opravdu stojí za to si ji zehrát. Graficky je hra opravdu pěkná, a velmi se mě líbí možnost vlastnit města. I po dlouhé době hraní sem se nesetkal se stereotypem, který mě u většiny her potkal hned při první hodině hraní, tudíž je tato hra zábavná, ale i má množství možností hraní.
Vloženo: 3.2.2010 16:19
Hodnocení: 90% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5
Hra: Silkroad Online
  • Grafické ztvárnění
  • Odlišný styl boje Evropy a Asie a jejich města
  • Občas hezky udělaná krajina
  • Grindovačka ( pro další level musíte zabít tolik a tolik příšer)
  • pokud se do hry nalogujete můžete jít slavit jen tak se vám to nepovede
  • značná nevyváženost.
Průměrná hra co se hraní týče. Obyčejný grind, po čase stereotyp, nejsilnější povolání Cleric,největší DMG. Cleric se za 10 sekund vyléčil ostatní například 5 minut seděli než doplnili HP. Docela se mi líbilo ztvárnění zbraní a jejich bojovim systemem. Hra mě nechytla. Nic sem si z ní neodnesl, tudíž nejde napsat skoro žádná recenze, protože hra je taktéž tak prázdná.
Vloženo: 18.1.2010 21:01
Hodnocení: 70% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 3 z 5
Hra: A Tale in the Desert III
  • Věrohodná simulace starověkého egyptu
  • Gradické utvárnění
  • množství věcí k vyrobění postavení sesbírání či pěstování
  • systém vylepšení(technologie)
  • velmi obrovský svět kolem delty Nilu(cca 5 dní na projdutí z jedné na druhou stranu mapy)
  • celková složitost
  • velké množství rostlinných i zvířecích druhů.
  • ovládání kamery
  • celková nudnost
  • hra má velký potenciál který není využit
  • potřeba velkého množství času ke hraní.
Moderátoři POZOR !!! Tato hra je již ATITD IV!!.
Když jsem vstoupil do stavěty A tale in the desert IV(dále ATITD), byl jsem ohromen ale i zároveň zklamán(ze začátku jste ve zdlouhavém tutorialu, někomu trvá udělat ho 5 hodin někomu 1 hodina), ovládání kamery je příšerné, ale dá se na to zvyknou. Přivítala mě roztomilá grafika. Na naučném islandu vás hra seznámí se vším potřebným co potřebujete do vstupu do skutečného světa. Například, pěstování lnu, jeho následné namožení do vody, a výsledné drhnutí v karáči, z kterého vám vyleze nit, kterou můžete utkat na zvlášním stroji utkat do mnoho předmětů. Poté co splníte poslední ukol, postavit vor, který vás přepraví do egypta, budete požádání vybrat si jednu z mnoha lokací kde budete začínat. Poté co se dostanete do egypta a prozkoumáte jeho rozlehlost, a začnete si hledat plac kde začnete stavět, zjistíte že bez technologií, nemáte šanci postavit ani nejmeší domeček. Technologii a podtechnologii je tam opravdu velké množství, jsou rozděleny do: školy umění, stavitelství, vůdcovství atakdále. Po postavení domu zjistíte že se dá probíhat jeho zdmi, což mě hru docela znechutilo, a dorazilo mě že po 24 hodinách hraní je nutné si hru zaplatit. Hru bych hodnotil pozitivně. Pokud nemáte dostatek času tak nemá cenu hru začínat hrát, pokud máte čas a finance, hra vás zajisté chytne. Hru bych hodnotil pozitivně. Grafika: 70%
Hratelnost: 60%
POkud máte rádi žánr techto her(Simulator) radil bych zkusit Wurm online.
Vloženo: 18.1.2010 20:49
Hodnocení: 60% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 1 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5
Hra: Wurm Online
  • Velká možnost věcí na vyrobení
  • rozlehlost světa
  • rozmanitost druhů ať již živočišných nebo rostliných
  • Celkově realistický svět. Možnost měnit tvář světa
  • Roztomilá grafika
  • Jedna z nejlepších MMO.
  • Docela těžké je se ze začátku rozhoupat
  • všudypřítomné lidské stavby je skoro nemožné najít místo které by bylo podle vašich představ
  • Soubojový systém.
Hra je velmi propracovaná a Game Masteři na ní pořád pracují, můžete si všimnou týdenních updatů, které obshaují nové věci do výroby nebo nové nepřátele. Graficky je hra vyjímečná. Realisticky taktéž. Svět odpovídá realitě, veliksot stromů, zranění postavy, vytváření předmětů. Jediné co mě vadilo je, že na free ostrově Golden Valley je to přeplácáno domy a neni k nalezení žádné volné místo. Velmi slušná hra, pokud se ji chcete věnovat chce to zapojit čas, trpělivost i finance. Po zaplacení vám bude zvýšem maximální skill z 20 na 100.(Čím větší skill tim lepší předměty můžete vyrobit). A budete vpuštěni do obravdového světa Wurm online. Hru hodnotím 91% a u mě překonává na plné čáře WoW a podobné hry. Jelikož nemam přistup k platební kartě nemám šanci si zahrát hru v plné kráse(15 let), jak jsem již říkal je to unikát a je to jedna z mála her, která potěší oko a uspokojí mysl. Hra se označuje taky MMOFS - Massive multiplayer fantasy simulator. Pokud se rozhodnete hru skusit tak ji doporučuji stojí to za to :-). Grafika: 95%
Hratelnost: 85%
Akorát by chtělo do hry zapojit trochu akčnosti v souboji.
Vloženo: 18.1.2010 20:12 | Naposledy upraven: 18.1.2010 20:17