Recenze hráče kubabuba

• Placení hráči jsou oproti neplatícím v nehorázné výhodě
  • Hackeři
  • Nic pro slabší PC
  • Ani pro slabší internet
  • Bugy
Recenze:
Velmi dobrá FPS online hra, není to další klon Counter striku. Při prvním dojmu mě uchvátilo vypiplat si na své postavě téměř vše a podobně tak i na zbrani. Grafika taky není k zahození je dobře propracovaná, že někdy se dívám po mapě než po tom kdo na mě střílí. Dále mně zklamalo velké množství hackerů a podobné havěti, že se stalo umění najít server bez hackerů kde by se nestřílelo přes zeď, nelítalo atd. Dále mně zklamalo znevýhodnění volných hráču kteří neplatí premium ono trošku naštve když hraje tým poskládaný ze špiónů a podobných kteří mají granátomety, rotační kulomety, plamenomety, GPS detektory (legální wallhack), lékarničky a dál pokračovat raději nebudu. Chcu u téhle hry pochválit ten velký výběr v mapách a módech které neustále přibývají a jsou víc propracované. Dále mód fireteam kde je maximálně 8 online hráču a spolupracují proti NPC řízeným nepřátel kterých je o hodně víc. Další módy jsou klasika (každý sám za sebe, bombování, vlajky atd.). Stál byza zmínku Spy hunt ve kterém jsou na mapě rozmístěne kufříky které z vás udělají špióna, jakmile jste špión tak musíte sesbírat zbylé popřípadě zabít ostatní špióny kteří kufříky taky sebrali jakmile je sesbíráte tak se z vás stane speciál (ve výbavě máte raketomet, rotační kulomet, plamenomet a super zbroj) v té chvíli se všichni obracejí protí vám s cílem vás zabít zato vy cíl máte dostat se k vysílači který vám shodí na určeném místě na mapě a aktivovat ho nebo všechny zbývajíci zabít. Moje hodnocení 80%
Vloženo: 23.10.2010 18:47
Hodnocení: 80% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 3 z 5
Hra: RuneScape
Klady:
  • Grafika
  • Holiday eventy
  • Questy s hlavou a patou
  • Netřeba instalace
Zápory:
  • když si neplatíte speciál (member) tak máte asi 10% ze hry
  • Žrout času
Recenze:
Tak Runescape hraju asi 2 roky s přestávkami. Je to dobrá volba pro ty kteří si nechcou kupovat/stahovat WoW a podobné.. Pro neplaticí hráče kteří se už orientujou je to perpetum mobile a zabývají se jenom nudným dlouhým expením občas nějáká akce, dále je tam zpestření Holiday event (např. Heloween nebo Vánoce, Velikonoce atd.) za které můžete dostat různé části obleků, animace a někdy i expy. Nevýhoda free je že na free kašlou nebo se zabývají naprostými zbytečnostmi (např. zvukové efekty které jsou asi nejvíce postradatelné) nový quest dají na free jednou za hodně dlouhý uherák a když už tak stojí za nic (zato v member klidně udělají i 3 questy za 2 měsíce a jsou propracované). Takže pokud si jí chcete užít doporučuji si zaplatit member (na delší dobu 1 měsíc se nevyplatí a máte z toho prd)a hrát tato hra jinak má zajímavou grafiku (monstra nebo většina věcí není styl alá WoW kde se mlátíte telegrafním sloupem a nosíte 15 metráků želežářství na ramenech) moje hodnocení je 75 až 80%
Vloženo: 23.10.2010 18:21
Hodnocení: 80% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5
Hra: 4Story
Klady:
  • Asi jen čeština
Zápory:
  • grafika
  • okopírovaný WoW
  • málo ras
  • nejasné povolání
  • lagy
  • po chvíli perpetum mobile
  • vytížené servery
Recenze:
Tak hru jsem nainstaloval a zahrál.. přihlašování se nebezpečně podobalo WoW, ze začátku okolí je trochu matoucí a některé questy taky. Hru jsem vydržel hrát zhruba týden pak už to bylo ohrané (přines tohle... zabij 20 krát tohle.. zajdi na konec světa kde půjdeš i teleporty nekřesťanskou dobu vyřiď tam tomu tam to...) a moc věcí z WoW (což většinu mrzí) možná tak dobývaní které mě pak taky omrzelo. Upřímně čekal jsem aspoň náznak originality
Vloženo: 23.10.2010 18:02

:: Rychlovky

© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce