Recenze hráče DeadUndead

• zábavnější questy
  • prostředí
  • použití nových technologií
  • celkové ulehčení hry
  • kopírování nápadů
WoW: Wrath of the Lich King je již druhým datadiskem nejúspěšnější MMO hry na světě. Co nám tedy tento datadisk přinesl, se dozvíte v následujících řádcích.
Snad největším mínusem datadisku, který hráči zmiňují, je ulehčení hry. Doby, kdy jsme se týdny připravovali, abychom zabili vytouženého bosse jsou pryč. Na druhou stranu tuto změnu uvítali hráči, kteří nechtěli trávit u hry tolik času. Ovšem kouzlo, kdy jste se po velké námaze konečně dostali na konec raidu, je pryč. Tudíž bych rozhodně bral tuto věc jako velké mínus pro datadisk. A když už jsme u mínusů, tak zmíním další, které mi udělalo šrám na mém pohledu na hru. Je to kopírování nápadů, které se ve WotLK praktikovalo. Osobně mi to vadí, i když někteří hráči se na tyto věci neohlíží. A od koho, že to vlastně kopírovali? Byl to Warhammer Online. Ovšem "inspirace", jak by se to dalo nazvat, byla vzájemná (tudíž bych dal mínus i WAR, ale to sem nepatří).Ovšem díky tomu se nám ve WotLK objevilo mnoho pěkných věcí, i když cizích.
Nyní přejděme k pozitivům. Co bych osobně vypíchnul? Rozhodně prostředí, ve kterém se WotLK nachází. Dosud si pamatuji svůj první vstup do krajiny zvané Northrend. Prostdředí mě pohltilo, bylo velmi pěkně zpracované. A další z kladů, který krásně doplnil nové prostředí, je reakce okolí na určité splněné úkoli. Chtěli jste, aby se při splnění několika questů krajina přeměnila? Prosím, je to tady. Chtěli jste, aby NPC (počítačem řízené postavy) byli něčím aktivní? Po splnění questů, se tak stane. Jednoduše vám to nedá spát. Ovšem, co by to bylo za zábavu, kdyby zde byli jen obyčejné questy typu zabij to a to, přines to a to? Změny krajin a dějů by jste si pak nemohli tak pěkně vychutnat. Tudíž zde máme questy, které jsou mnohonásobně zábavnější než předtím. Kdo by se nechtěl projet ve vozítku, vzlétnout do oblak, bojovat ve vřavě bitvy? Sice questy "starého typu" nevymřeli, ale bez nich by to také již nebylo ono. Všeho moc totiž škodí. A když už jsem nakousl řeč o vozítkách, velmi se mi líbí, že je využijeme dokonce i v battle groundech nebo raidech. A ještě na závěr bych vytyčil třešničku všech třešniček, a to je Dalaran, nové velké město, které nám přibylo. Jeho zpracování je velmi kreativní a chytré.
Kdybych to měl shrnout a datadisk procentuálně zhodnotit, dostal by 80%. herní komunita se nám prakticky rozdělila na dvě skupiny, a to ti, co WotLK podporují, a ti co ho proklínají. Máte rádi složité a sáhodlouhé raidy? Běžte hrát na free servery, kde WotLK nikdy nebude. Nebavilo vás se týdny připravovat na jediný raid? Rozhodně je WotLK ten pravý pro váš styl hraní. A aby se neřeklo, tak zde máme i heroic módy, které vám zajistí do jisté míry výzvy. Ztratili jsme téměř vše z tkzv. vanilla WoW, ale na druhou stranu by jsme pokroku neměli bránit.
Vloženo: 21.1.2010 0:26 | Naposledy upraven: 21.1.2010 0:29