World of Warcraft: Wrath of the Lich King (WoW: WotLK)

Hodnocení
Hodnocení
Hodnocení: [?]
67.6 %
Grafika
Grafika: [?]
67.5 %
Pro hlasování musíte být přihlášení
Popis:
obal

Druhý datadisk k World of Warcraft vás tentokrát zavede na mrazivý kontinent Northrend.

Wrath of the Lich King přinesl:

  • Nový kontinent Northrend.
  • První Hero class - Death Knight.
  • Maximální level zvýšen na 80.
  • Systém Achievementů.
  • Novou profesi - Inscribtion.
  • Dobývací zbraně a zničitelné budovy v PvP.
  • Možnost úpravy vzhledu herního charakteru.
  • Spoustu nových úkolů, monster, dungeonů.
  • A mnoho dalšího...
Alternativní název: WoW: WotLK
Oficiální web: wow-europe.com
Vývoj: Blizzard Entertainment
Typ: MMORPG [?]
Žánr: Fantasy [?]
Stav: Vydáno [?]
Vydáno: 13.11.2008
Typ platby: Hra + měsíčně [?]
Cena: 34.99 €
Poplatek: 12.99 €/měsíčně
PVP: ANO
Doporučená věková hranice: 12 let
Platforma: Windows, Mac
World of Warcraft: Wrath of the Lich King je datadisk hry World of Warcraft
Posledních 10 obrázků
World of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich KingWorld of Warcraft: Wrath of the Lich King
Našli jste nějaké nesrovnalosti nebo naopak víte o něčem, co by bylo dobré vyzdvihnout? Tak neváhejte a ozvěte se nám.
Poslední úprava: 27.10.2009 16:15

Recenze hráčů na hru World of Warcraft: Wrath of the Lich King

Pro psaní recenzí musíte být přihlášeni
Autor: tomina852
Klady:
  • hodne vjecí na nakoupeni max lvl 250 ochota gm odne zviřat a nestvur a hlavne co mne zaujalo to bylo to že tam mužeš mít ducha jako kamaráda mužete létal na jakym si fenyxi
Zápory:
  • neprehlednost mapy
Recenze:
jo tato hra ujde ani si ji nemusite kupovat najdete ji na www.World of Warcraft . cz
Vloženo: 22.8.2012 10:52
Hodnocení: 80% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 2 z 5 | Časová náročnost: 2 z 5
Autor: Suicide
Klady:
  • Anchievmenty=výzvy
  • Zvýšený level cap
  • Dungeony
  • Nová classa ze začátku pro všechny nehledě na rasu
  • Posouvání ještě ze strategie známeho příběhu
  • Eventy
  • Odměny za anchievmenty
Zápory:
  • Bugy v lokacích
  • Ostatní zrecenzováno zde http://mmogames.cz/mmo-hry/mmorpg/fantasy/world-of-warcraft-76/
Recenze:
WotLK je pro mě nejpovedenější datadisk hned po TBC. Nabízí nové možnosti a další část příběhu. Dobré jsou také výzvy, anchievmenty, které můžete volně splňovat. Anchievmenty vám také z části zadávají cíl hry, i když nikdy nebudete mít asi všechny.
Vloženo: 11.2.2012 14:04
Autor: Areedian
Klady:
  • death knight
  • lvl 80
  • nove dungy
  • nove battlegrounty
Zápory:
  • tkovi ten dej se mi zda bit pro deti
Recenze:
votlk je podle mne nejhorsi datadisk z wow jedine co se im povedlo je ICC a ulduar
Vloženo: 17.10.2011 20:29
Hodnocení: 60% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 5 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5
Autor: Tjuri
Klady:
  • PvP a PvE
  • hodně classů a postav
  • výborná grafika
  • hodně spellů a talentů a questů
  • dungy
  • velký svět
  • hodně itemů
  • mounti
Zápory:
  • závislost
Recenze:
Wotlk je výborný hodnotím 100%.
Vloženo: 30.4.2011 8:02 | Naposledy upraven: 30.4.2011 8:04
Hodnocení: 100% | Grafika: 100% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 3 z 5
Autor: prixn
Klady:
  • Množství herních postav a classu
  • Propracovaná grafika
  • Spolupráce týmu a guildy
  • Dungeony (raidy)
  • Neuvěřitelné množství zbraní a zbrojí
  • PvE
Zápory:
  • Bugy
  • Děti
  • PVP - hodně špatně ukucené
Recenze:
Ať chcete nebo nie, WoW je jedna z nejhranějších MMORPG a vlastně i celkové her na světě. Na toto téma se dá napsat článek, a kdyby jen jeden, ae nemělo by to smysl. WoW prostě je WoW, vždy bude mít své odpůrce a své zastánce..
Vloženo: 1.12.2010 17:28
Hodnocení: 80% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5
Autor: filadator
Klady:
  • novy svet
  • nove questy
  • nove spely
  • nove talnety
  • nova postava
Zápory:
  • nova postava za kternou nikdo nehraje
  • zadne nove originalni questy
Recenze:
uz sou y datadisky celkem nuda
Vloženo: 24.10.2010 11:49
Autor: piuska
Klady:
  • velky svet
  • dungeony
  • battlegroundy
Zápory:
  • zavislost
  • žere moc času
Recenze:
DOporučuji to nehrát nebot když se do toho dostanete tak je slaba cesta k pomoci . ...

Absolutne zavislá hra (pro tbc) ale diky wotlk jsem to prestal hrat a jsem rad nebot to zabiralo 100% meho volneho času ...
Vloženo: 1.7.2010 21:51
Hodnocení: 0% |
Autor: Draken
Klady:
  • Grafika
  • Ovládání
  • Dungy
  • PVP
  • PVE
Zápory:
  • 80lvl zabijí i 20lvl
  • Malo zábavných míst
  • Moc serverů na nic
Recenze:
Hál jsem a hraju stále baví me to dělal sem už i GM super
Vloženo: 27.3.2010 15:34
Autor: Ppipo
Klady:
  • nový svet nové zbrane nové spelly
Zápory:
  • závislá hra stále o tom istom
Recenze:
Hral som to 2 roky a už mi z toho šibalo.
Vloženo: 1.2.2010 9:45
Autor: .kE_
Klady:
  • Nové zábavné questy
  • Achievmenty
  • Dual talenty
Zápory:
  • Jednoduchost PvP
  • Odlehčení rovněž PvE
  • Guildy pomalu strácí význam
  • Celkově hra jednodušší než kdy dřív
Recenze:
Od datadisku k nejúspěšnější MMORPG světa se čekalo opravdu hodně. Hodně nám nakonec i přinesl, bohužel můžeme být povětšinou spíše zklamaní.
Hra se už od počátku nese ve velice vlažném tempu a hard core hraní, na které jsme byli zvyklí z preTBC se bohužel nevrátilo.
prostě a jednoduše, WoW se stalo ještě větším stereotypem než dřív. Ale abych pouze neházel na nejnovější datadisk špínu, musím pochválit přidání Achievmentů do hry. I když máte tedy vše od progressované, můžete se zabavit plněním achievů.
Vloženo: 21.1.2010 19:51
Autor: DeadUndead
Klady:
  • zábavnější questy
  • prostředí
  • použití nových technologií
Zápory:
  • celkové ulehčení hry
  • kopírování nápadů
Recenze:
WoW: Wrath of the Lich King je již druhým datadiskem nejúspěšnější MMO hry na světě. Co nám tedy tento datadisk přinesl, se dozvíte v následujících řádcích.
Snad největším mínusem datadisku, který hráči zmiňují, je ulehčení hry. Doby, kdy jsme se týdny připravovali, abychom zabili vytouženého bosse jsou pryč. Na druhou stranu tuto změnu uvítali hráči, kteří nechtěli trávit u hry tolik času. Ovšem kouzlo, kdy jste se po velké námaze konečně dostali na konec raidu, je pryč. Tudíž bych rozhodně bral tuto věc jako velké mínus pro datadisk. A když už jsme u mínusů, tak zmíním další, které mi udělalo šrám na mém pohledu na hru. Je to kopírování nápadů, které se ve WotLK praktikovalo. Osobně mi to vadí, i když někteří hráči se na tyto věci neohlíží. A od koho, že to vlastně kopírovali? Byl to Warhammer Online. Ovšem "inspirace", jak by se to dalo nazvat, byla vzájemná (tudíž bych dal mínus i WAR, ale to sem nepatří).Ovšem díky tomu se nám ve WotLK objevilo mnoho pěkných věcí, i když cizích.
Nyní přejděme k pozitivům. Co bych osobně vypíchnul? Rozhodně prostředí, ve kterém se WotLK nachází. Dosud si pamatuji svůj první vstup do krajiny zvané Northrend. Prostdředí mě pohltilo, bylo velmi pěkně zpracované. A další z kladů, který krásně doplnil nové prostředí, je reakce okolí na určité splněné úkoli. Chtěli jste, aby se při splnění několika questů krajina přeměnila? Prosím, je to tady. Chtěli jste, aby NPC (počítačem řízené postavy) byli něčím aktivní? Po splnění questů, se tak stane. Jednoduše vám to nedá spát. Ovšem, co by to bylo za zábavu, kdyby zde byli jen obyčejné questy typu zabij to a to, přines to a to? Změny krajin a dějů by jste si pak nemohli tak pěkně vychutnat. Tudíž zde máme questy, které jsou mnohonásobně zábavnější než předtím. Kdo by se nechtěl projet ve vozítku, vzlétnout do oblak, bojovat ve vřavě bitvy? Sice questy "starého typu" nevymřeli, ale bez nich by to také již nebylo ono. Všeho moc totiž škodí. A když už jsem nakousl řeč o vozítkách, velmi se mi líbí, že je využijeme dokonce i v battle groundech nebo raidech. A ještě na závěr bych vytyčil třešničku všech třešniček, a to je Dalaran, nové velké město, které nám přibylo. Jeho zpracování je velmi kreativní a chytré.
Kdybych to měl shrnout a datadisk procentuálně zhodnotit, dostal by 80%. herní komunita se nám prakticky rozdělila na dvě skupiny, a to ti, co WotLK podporují, a ti co ho proklínají. Máte rádi složité a sáhodlouhé raidy? Běžte hrát na free servery, kde WotLK nikdy nebude. Nebavilo vás se týdny připravovat na jediný raid? Rozhodně je WotLK ten pravý pro váš styl hraní. A aby se neřeklo, tak zde máme i heroic módy, které vám zajistí do jisté míry výzvy. Ztratili jsme téměř vše z tkzv. vanilla WoW, ale na druhou stranu by jsme pokroku neměli bránit.
Vloženo: 21.1.2010 0:26 | Naposledy upraven: 21.1.2010 0:29
Autor: Dimoroc
Klady:
  • lepší grafika hry (ne zase o tolik)
  • nový kontinent
Zápory:
  • Death Knight (Chuck Norris ve WoW)
  • ztracený smysl PvP
  • ohromná jednoduchost PvP
  • přehnaný svět
Recenze:
Datadisc kvůli kterému odešlo mnoho lidí od WoW a opustilo svoje težce expené charactery, no.. čekali jsme víc Blizzarde.

PvP je ohromě jednoduché, za starých časů se kouzla kombinovaly a celý boj trval i minuty, tady k vám dojde př. Paladin a zruší vás za 5 sec.v jednom stunu. A tak bych mohl pokračoat dál, kdo dřív přijde, dřív mele a to se mě nelíbí.
Vloženo: 17.11.2009 23:56
Hodnocení: 40% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 4 z 5
Autor: Sheepa
Klady:
  • Dobré questy
  • Spousta kouzel
  • Početná komunita
  • Blizzard
Zápory:
  • Po dosažení max lvl jedno a to samé dokola!!
  • Nevyužitý potenciál hry
  • Odpudivá ekonomika a parodie na craft systém
Recenze:
Protože nechci u každého datadisku psát hodnocení zvlášť je toto hodnocení souhrnem pro celou sérii World of Warcraft. Protože jsem u této hry proseděl pár let a byl i oficiálním alfatesterem, tak myslím, že mám dost dobrý přehled na dobré zhodnocení. Inu v době, kdy WoW poprvé otevřelo své brány a přivítalo hráče to byla zasloužená hra s velkým H! Jednak už z důvodu, že za tím stála firma Blizzard a ta jak je známo na co sáhne, to se ven mezi hráče nevyladěné nedostane. Zadruhé z důvodu, že se jednalo o přepracování legendární série Warcraftu do MMO podoby a to nejednoho fandu zlákalo.... Dnes s odstupem času si můžeme říci, že už to zase taková bomba není jak před roky. Nejde o to, že by hra byla špatná od začátku, ale spíše o to, že blizzard ji postupně zkazil. Vemte v potaz, že je to firma, která jako jedna z mála má miliony a miliony dolarů a mohou si tudíž dovolit nákladný vývoj a právě z tohoto faktu je proklínám, že nevyužili tak velký potenciál. Udělat z hry bezduchou věc jen o mlácení a prozměnu zase o mlácení je na pováženou. Takže si to shrňme: Základní WoW uděláme max lvl a co pak? Mlátit se v arénách, zevlovat ve městě a nebo jít raid. První datadisk: Přidává několik nových věcí dvě rasy a kontinent. Brzy vylevelujete a co pak? Mlátit se v arénách, zevlovat ve městě a nebo jít raid. Druhý datadisk: Přidává nový kontinent, hero class a samozřejmě nové itemy, spelly apod. Opět dolevelujeme na max a co pak? Mlátit se v arénách, zevlovat ve městě a nebo jít raid.... Proč blizzard si nemohl pohrát třeba i s ekonomickou stránkou, boji o hrady, či budování vlastních apod.. Vyjmenovat by toho šlo spousty. Možná mě řeknete, že ve hře je crafting. Na to ovšem odvětím, že kdo nehrál Ultimu Online, či Age of Conan, Everquest 2, tak nemá vůbec zdání, co to opravdový crafting je. To co se nalézá ve WoW je jen jeho parodie. Shrnuto podtrženo: Blizzard a jeho marketingový odvoj zřejmě řekl, aby se specializovali na mlátičku, kterou pochopí co nejvíce lidí a vytěží tak co nejvíc. Veliká škoda, snad se hoši v jejich další MMO předvedou v lepším světle.
Vloženo: 14.10.2009 0:14
Hodnocení: 20% | Grafika: 20% | Šance na závislost: 1 z 5 | Časová náročnost: 1 z 5
Autor: hanon
Klady:
  • noví ostrov
  • dobrá grafika
  • většinou nudné questy
  • 80lvl
Zápory:
  • velké poplatky
  • špatné pvp
  • pořad dokola
Recenze:
zezačatku mě to celkem bavilo ale po chvíli mi to přišlo pořad dokola
Vloženo: 30.7.2009 14:26
Hodnocení: 80% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5
Autor: networ
Klady:
  • lvl 80
  • Achievmenty
Zápory:
  • jednoduchost PvP
Recenze:
Takze PvP se mi ve WOTLKU vubec nelibi...strasne to zjednodusili..v TBC clovek aspon musel byt trochu skill aby umel PvP..ve WOTLKU to umi kazdy.U vetsiny classu staci 3-4 spelly a dobry eqp a PvP jde samo...prikladem je Arcane mage,paladin,balance druid...atd. Podle me je to nejvetsi nedostatek WOTLKU. Jinak se mi zda WOTLK celkem dobry, nejvic se mi libi achievmenty a moznost mit docela dost hodnosti :)
Vloženo: 30.7.2009 12:16
Hodnocení: 70% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5
Autor: Ferato
Klady:
  • Level 80
  • Death Knight
  • raid na Arthase
  • Northrend
Zápory:
  • Pořád stejná grafika i když je hezká
  • poplatky
Recenze:
Teď momentálně nejnovější datadisk World of Warcraftu. Přináší mnoho změn a mezi ty nejviditelnější patří hlavně nový kontinent Northrend, kde sídlí Arthas Menethil. Ano, minule tu byly raidy na Illidana a Archimondeho a teď už je i na Arthase. Dále tu je zvýšen maximální level, z dosavadní 70 na 80. Přibývají noví mounti a jeden nový class. Death Knight. Hráč si ho může vytvořit, až po dovršení lvlu 55+ s jakoukoli jinou postavou. Zajímavou novinkou jsou zde i questy, které hráče zanesou zpět v čase a vidí Arthasovu zradu. Vyskytují se zde i nové BG-čka, ve kterém už hraje svou roli destruktivní prostředí. Změnami prošly i arény ve kterých se pohybují plošiny různě nahoru a dolů.
Vloženo: 18.3.2009 10:14
Hodnocení: 80% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 5 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5
Autor: archie
Klady:
  • nové questy
  • vliv na vývoj prostředí splněním questů
Zápory:
  • příliš solo friendly koncepce
  • rychlé dosažení lvl 80 a návrat stereotypu
Recenze:
Wotlk – nemá cenu líčit známá fakta z WOW, takže k věci. Z pohledu spíše PVE zaměřeného hráče jsou největším přínosem questy, na kterých si v datadisku podle mě skutečně dali záležet. Nechybí samozřejmě úkoly typu zabij a přines, ale rozhodně už nepředstavují většinu, nebo jsou zakomponovány do zajímavějších řetězců. Velkým plusem je postupná změna prostředí podle splněných questů, a to nejen pro startovní lokaci Death Knighta, ale i v dalších místech v průběhu hry. Osedláte si obra, a ne jednou, zalítáte na dracích, zajezdíte ve strojích atd. Pěkné je setkání s dračí královnou, ale nebudu napovídat. Chvílemi jsem se skutečně cítil vtažen do děje. Co mě však moc nenadchlo, jsou opakovací questy pro získání reputace. Nepřijde mi zábavné strávit desítky minut obíháním questů za tímto účelem, navíc mi odměny – respektive nakoupitelné itemy po získání reputace - nepřišly nijak úžasné. Jinak je hra snad ještě víc „solo friendly“, spoustu questů zvládnete sami nebo s minimální pomocí. Je otázkou, jestli zrovna tohle je pro MMO dobré. Pokud dotahujete starý char nebo nově vytvořeného DK, na lvl 80 jste za chvíli. Zejména pokud si nechcete procházet všechny nové questy. Z mého hlediska se však zábava rychle vytratila, když jsem prolezl nové lokace a splnil většinu dostupných questů. I když jsem moc nepospíchal a samozřejmě vyzkoušel i DK, za pár týdnů se vše zvrhlo v opakování raidů na instance. A to mě rychle přestalo bavit. Někoho možná baví chodit dokola stále stejné instance, třebaže s různou obtížností, mě tedy ne. I když teď přibude Ulduar. Systém achievementů je, jak to jeden hráč vyjádřil v chatu – dokonalá ztráta času. No, přehání, konec konců je to hra a jde o vyplnění času :D Ale spíše by mě zaujaly nějaké reálné odměny, ale těch je za achievementy jak šafránu. A o jejich užitečnosti se dá pochybovat. Nové povolání už tu bylo zmíněno, oproti předešlým nečekejte převratné změny. Sběr nebo nákup surovin, celkem jednoduchá až primitivní výroba. Netroufám si hodnotit PVP, které jsem zkusil jen trochu, ale až na pár maličkostí (stroje apod.) se mi nezdá, že by prodělalo převratný vývoj. Kdybych to měl shrnout, tak mi datadisk poskytl při volném tempu hry tak zábavu na 2 měsíce, ve které dominovalo PVE. Bohužel se to chvílemi spíše blížilo normální „neonlinové“ hře, protože kromě instancí mě skoro nic nenutilo vyhledávat ostatní a tento postup evidentně preferovala spousta ostatních hráčů. Nad tím by se měl podle mě Blizard zamyslet. Asi by se to protáhlo, pokud bych získávat reputaci pro jednotlivé frakce včetně PVP, ale pak pro mě hra rychle sklouzla do stereotypu.
Vloženo: 7.3.2009 21:37 | Naposledy upraven: 7.3.2009 21:38
Hodnocení: 70% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 2 z 5
Autor: JONYzv
Klady:
  • určite lvl 80 class
Zápory:
  • pro mne minus Death Knight
Recenze:
WoW: Wotlk- novej datadisk ke hre world of warcraft. Pre mnoho hraču plus ktereho se dočkali. Blizzard přinesl mnoho novinek. Pre hrača ktery ma minimálne lvl 55 prichadza novinka vytvorenia claasu Death Knight. Je to novy class ktery maju všechny rasy. DK se umí sám healovat, je to skvelej tank pro raidy, má vlastního mounta, a z mrtvol si múže udelat peta který mu pomaha v boji. Jeho nevýhoda je ze nemúže nosit štit co je pre tanka dost blbý. ďalsí novinka je profese Inscribtion. Pomocí ní si mužete vydelavat runy které mužete vylepšit kouzla! K tyhle profesi je nejlepší dát si Herbalizmus, protože na runy potrebujete mnoho bylinek. Ďalsí novinka je Achievments. Funguji od patchu 3.0.2. Je to skvelí spestreni hry najme pro vyšši elvely ktere nemaji co delat. Zo zakladnych Achv. spomenu napr udelat lvl 10 nechat se ostríhat udelat 50q. Achievements se vam zobrazí zmáčknutim "y". Múžete si je porovnat s ostaními hráči. O novém datadisku by se dalo psát hodne. Hráči Wow TBC by to určite mneli skusit Blizzard se s tim fakt pohrál.
Vloženo: 23.2.2009 14:57
Staň se redaktorem MMOGames.cz

:: Rychlovky

© 2008-2016 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání