Warhammer Online: Age of Reckoning

Hodnocení
Hodnocení
Hodnocení: [?]
82.1 %
Grafika
Grafika: [?]
73.6 %
Pro hlasování musíte být přihlášení
Popis:
obal

Svět Warhammeru se zrodil před více než 25 lety ve společnosti Games Workshop. Tehdy pouze jako stolní strategická hra. Ta si během let získala tisíce fanoušků po celém světě. Vznikly knižní zpracování, počítačové hry a konečně v roce 2008 Warhammer ožil i na poli MMORPG. Děkovat můžeme zkušeným vývojářům z Mythic Entertainment.

Warhammer je především o nikdy nekončícím boji dobra (Order) proti zlu (Destruction). Bojuje se celkem na třech frontách - Empire vs. Chaos, High Elves vs. Dark Elves a Dwarfs vs. Greenskins. Už teď se dá odvodit, že hlavní náplní hry je PvP. V prvé řadě jde o Realm vs. Realm (RvR- říše proti říši) boje, dobývání hradů nebo herní scénáře (instancovaná bojiště). Těch tu najdeme celkem 12 (4 pro každých 10 levelů). S PvP se můžete setkat hned od začátku hry, za zabité hráče, nebo dokončené scénáře, totiž dostáváte zkušenosti a jde tak dosáhnout maximálního levelu bez jakéhokoliv zabíjení tupých mobů. Kromě zkušeností také obdržíte tzv. renown body, které fungují stejně jako zkušenosti. Maximální dosažitelný level je přitom 40 a Renown Rank 80. Zvyšováním svého RR si otevíráte cestu k pvp vybavení a dalším pasivním dovednostem.

Ani PvE pánové z Mythicu nezanedbali. Ve hře jsou stovky questů, dungeony a především skvělý systém Public Questů (veřejných questů). Pokud přijdete na místo, kde se takový PQ odehrává, okamžitě se zapojíte do jeho plnění. Quest má většinou 3 části, přičemž první dvě zvládnete i bez pomoci. V poslední části přijde boss (hero) k jehož skolení potřebujete celou skupinu hráčů. Po boji je těžce vydobytý poklad rozlosován mezi nejaktivnější zúčastněné hráče. V Konečném důsledku hrajete ve skupině, i když ve skupině ani být nemusíte.

Spolu se stovkami hráčů zažijte atmosféru pravé bitvy. Válka teprve začala, tak se připojte.

Oficiální web: war-europe.com
Vývoj: Mythic Entertainment
Typ: MMORPG [?]
Žánr: Fantasy [?]
Stav: Vydáno [?]
Vydáno: 18.09.2008
Typ platby: Hra + měsíčně [?]
Cena: 49.99 €
Poplatek: 12.99 €/měsíčně
PVP: ANO
Doporučená věková hranice: 12 let
Platforma: Windows
Fanstránky:
Posledních 10 obrázků
Warhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of ReckoningWarhammer Online: Age of Reckoning
Našli jste nějaké nesrovnalosti nebo naopak víte o něčem, co by bylo dobré vyzdvihnout? Tak neváhejte a ozvěte se nám.
Poslední úprava: 9.2.2009 14:34

Recenze hráčů na hru Warhammer Online: Age of Reckoning

Pro psaní recenzí musíte být přihlášeni
Autor: Dragnor
Klady:
  • Teamova hra
  • akce
  • velke bitvy
  • male bitvy :)
  • scenaria
  • Public Questy
  • rozmanitost charakteru
  • mnoho zbusobu lvl-ovani postavy
Zápory:
  • nevhodna pro solisty
  • lagy pri 100x100 a vice (ale ktera hra je v takovem meritku nema)
  • slabe dobyvani/braneni hradu
Recenze:
Warhammer Online je cistokrevna RvR hra obsahujici i trochu toho PvE pro odreagovani.
Hlavni prednosti WARu jest jeho zamereni na teamovou RvR hru, lec pri hre solo, popripade pridavani se k Pick Up Groupam(PUG), hrac brzy zjisti, ze vjetsinu casu zere hlinu.
Postavicky se ovladaji intuitivne a kazda ma jinou mechaniku boje (vyjimku tvori zealot/runepriest kterym ovsem tvurci chteji venovat vice lasky v dalsim patchi)
Obtiznost WARu nespociva jen v dokonalem sziti se svym chrakterem, to je rekneme vcelku jednoduche, ale v tom dokazat hrat cooperativne s dalsima 23 lidma na bitevnim poli dnes a denne a hlavne hrat pro tym, ne za sebe.
Nejobtiznejsi ulohou jest vedeni. Dobry velitel je pulka uspechu.
Hra oplyva prijemnou stylizovanou grafikou, animace jsou dobre, ale take nic extra, rozhodne by se na nich dalo zapracovat.
Ozvuceni a hudebni stranka standartni (stejne po urcite dobe vsichni zvuky seslabujem)
Neprijemnosti jsou nekdy lagy ve velkych bitvach, ale na druhou stranu porovname-li war s dalsimi mmo na trhu nabizi prave v techto bitvach nejlepsi vykon, ikdyz to ma daleko k dokonalosti. Problem je take vysoke zatizeni hardware pri vykreslovani efektu kouzel, kdy vypnuti vsech nebo ponechani je zapnute cini rozdil ve velkych bojich i 20fps.

Optimalni PC sestava pro hrani se vsemi detaily na highi ve velkych bitvach je: Pentium Dual-Core E6500(moznost v pohode taktnout na 3,75GHz), GF 8800GT, 4 GB RAM

Vloženo: 10.6.2010 16:26 | Naposledy upraven: 7.7.2010 9:57
Hodnocení: 90% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 3 z 5
Autor: lachtan321
Klady:
  • neopakujici se postavy
  • pekna grafika
  • ohromne bitvy
  • moznost strilet z kataputu a del
  • moznost nechat se vystrelit katapultem
  • trofeje
  • barveni obleceni
Zápory:
  • malo hracu
  • museli se spojit kontinenty do jednoho
  • hra obcas pada
  • nevyrovnanost mele a ranged dps
Recenze:
Warhammer online je jedna z nejlepsich mmorpg.
Obsahuje epicke bitvy s mnoha napady a vychytavkami.Ale to sem trochu predbehl co treba zacyt pekne od zacadku?

Pribeh je podobny tem ktere uz jsme mnohokrat slyseli boj mezi dobrem a zlem ,elfove,trpaslici,orkove a ruzne fantasy bitostni.Nema cenu se dohadovat o tom jestli je tento pribeh ohrany a nebo ne tady je hlavni pribeh bojiste.

Vse zacyna vyberem strany dobro(order) a zlo (destruction).
potom co si vyberete svou stranu mate u kazde navyber 3 rasy.
Za dobro tu jsou LIDE,TRPASLICI A VYSOCI ELFOVE(HIGHT ELVES).
Za zlo tu mame DESTRUKCI(ZLI LIDE),ZELENOKOZCI a TEMNI ELFOVE.

Po vyberu rasy je tu povolani.

LIDE:
Bright Wizard
mag ovladajici ohen a davajici nejvetsi poskozeni ze hry jeste se Sorceress.

Warrior Priest
neco jako paladin nosi platovane zbroje 2h kladivo a umi lecit.

Witch Hunter
Lovec ktery ma jak malou pusku tak mec na blizko.

Knight of The Blazing Sun
Lidsky tank umi zapalit svuj mec jako buff.

TRPASLICI

Iron Breaker
trpaslici tank cim vetsi poskozeni dostane on a jeho parta tim je sylnejsi.

Hammerer(slayer)
klasicky melee dps s dvemy sekarami.

Engineer
Konstrukter ktery vyuziva brokkovnici a umy si na pomoc postavit male palebne veze.

Rune Priest
tohle je trpaslici lecitel spolecne se shamanem davaji nejsilnejsi healy ve hre.


High Elves

The Swordmaster of Hoeth
elfsky tank pouziva 2metry dlouhy 2h sword.

Archmage
napul lecitel a napul kouzelnik.

Shadow Warrior
Lukostrelec

White lion
dps ze sekyrou ktery si na pomoc v boji yvolava bileho lva.

DESTRUCTION
Chaos
Chosen
je to jak tank tam dps s 2h mecem.Cim vic bojuje tim je silnejsi.

Marauder
Ciste dps postava s 2 zbranemi bud nosi 2 sekyry nebo sekyru a svoji ruku kterou si dokaze zmutovat do tech nejnicivejsich zbrani.

Magus
Je to cernokneznik ktery jezdi na vznasejicim se taliri cim je silnejsi tim vetsi je talir.

Zealot
lecitel ktery i utoci a leci ma obetni dyku a lebku.

Greenskin
Black Orc
Je to tank s nejtezsim brnenim ze hry zady jiny tank nema tak tezke brneni.Utoci kombama rychle mackanyma zasebou.

Choppa
Valecnik s dvema cepelemi.utoci na vic nepratel najednou.

Shaman
Je to neljepsi lecitel zla ale umi i dobre utocit pouziva abylitu zvanou WAGGH.
Cim vic utoci tim ma vetsi heali a sviti zelene a naopak.

Squig Herder
lukostrelec umy si vyvolat maleho squiga na pomoc v boji nebo se jim nechat snist pro lepsi armor.

Dark Elfové
Witch Elf
Jde o rogue vyuzivajici temnou energii.

Sorceress
Nejlepsi zla kouzelnice ovlada nicivou temnou magii.Velka nevihoda kdyz se kouzlo nepovede zasahne ji samo.

Disciple of Khaine
spojeni rogue a temne magie ze zahrobi umy si na pomoc provolat mrtve.

Black Guard
Temny tank urceny i k utoceni nosy velky ostep.

Pote co si zvolite class a upravite postavu k obrazu svemu pustite se do prvnich ukolu.Bohuzel kvuli rozpadajici se komunite a nedostatku hracu se museli vsechny rasy spojit v jedne lokaci.Ano i orkove a dark elfove se rodi tam kde chaos(temni lide).

Dobre je ze ve hre muzete na bose narazit uplne otevrene kdyz splnite par veci treba ze musite zabit s partou nebo bez ni jak chcete 20 vojaku a pak vzit 20 nahrobku voala chvilku pockate a boss se objevi.pote co ho zabijete z nej vypadne truhla a lotujou z ni lidi podle rollu jako ve vsech hrach,ale i podle toho jak si to zaslouzi a jak pomohli s privolanim a naslednym zabitim bossa.Z truhly vezmete barvu balicku podle umisteni a vezmete z nej dycky 1 vec.

Veci jsou podle toho bila zelena modra fialova a zlata.Jako u ostatnich mmo.dobry je ale to ,ze kdyz jste lootly 2x zasebou modrej balicek a tu modrou vec od tamtud uz mate(dycky je tam jen 1 stenja vec jedne barvy,takze kdyz tam bude chesta bude podle toho co jste za povolani jinou vam nedaji treba pro tanka kdyz jste kouzelnik,ale ta vec ze stejnyho bosse je dycky stejna).Takze pokud uz mate modrou vestu a nechcete ji 2x vklidu si muzete vzit zeleny kalhoty muzete jakoukoliv vec horsi barvy ktera tam pada.

Dale jsou to medaile ty dostavate za zabijeni nepratel a plneni ukolu.Pridavaji male bonusi treba +50 zivotu atd.Medaile si na sebe muzete nasadit aby ostatni lide videli vase uspechy.

Muzete si tu i barvyt obleceni,vetsina obleceni jde ale nejaka nejdou.

Mezi lokacemi se dostavame flying masterem bez nutnosti navstivit toho cilovyho takze kdykoliv muzete odelet treba do hlavniho mesta aniz byste tam nekdy predtim byli.

Talismany:vetsinou za q nechte je v inventary a oni vam pridaji bonus treba +5 sily

Areny jsou to mista kde hodne lidi bojuje o uzemi atd.Ze zacadku mate 3 pozdeji jich par pribude.

Open RVR Area jsou mista kde proti sobe bojuji frakce vstoupite tam a uz po vas jdou nepratele proste skveli zazitek.Kdyz prohravate a jste tlaceni z5 na vase uzemi jsou tu i kanony.Z nich muzete strilet aby se vasi nepratele od vasi pevnosti drzeli dal.Kanon je silna zbran nepratelek kolem 10 lvl da na 1-2 rany co z je rychla smrt, vetsinou ani nestihne utyct.

Uz me nenapada co k tehle hre dodat je skvela a me hrozne bavila skoda je toho ubytku hracu,ale podle me prejde warhammer na platbu mikrotransakcemi a to se ty servery rychle zapnli ,to se nebudete moct ani prihlasit.

Ja osobne hodnotim 85% a to jenom kvuli ubytku hracu

P.S. omlouvam se za gramaticke chyby




Vloženo: 19.12.2009 21:30 | Naposledy upraven: 20.12.2009 8:41
Hodnocení: 90% | Grafika: 80% | Šance na závislost: 4 z 5 | Časová náročnost: 3 z 5
Autor: Tholdrin
Klady:
  • obtížnost
  • akce
  • variabilita
  • vývoj světa
  • teamová hra
Zápory:
  • bugy
  • nevyváženost postav
  • lagy
Recenze:
Takhle si jednoho dne jdu a koukám do výlohy JRC. Bang! Ne nesejmul jsem značku, jak je u mně dobrým zvykem, ale dokonale mě dostal plakát "WAR aviable here!". Jó tak na tuhle hru jsem jako fanda světa warhammeru čekal už dost dlouho. Pro představu - začala vznikat ve stejné době jako World of Warcraft. A to už nějaký pátek je. Prohledal jsem kapsy, našel peněženku a vyrazil do obchodu. Měli poslední krabici a to jen standartní, ne tedy sběratelské, edice. No co no. Nevadí vzal jsem tedy co bylo.

Doběhl jsem domů a nainstalloval hru do notesu. Jedno jediné DvD mě příjemně překvapilo, stejně jako sada hezky stylizovaných pohlednic. Systém registrace všude možně mi sice nebyl úplně po chuti ale jsou už i horší systémy ochrany. Netrvalo dlouho a už nabíhalo intro, které mě příjemně naladilo na hru.

Volba postavy, jo to byl porod. Jsou zde dvě strany, šest ras a za každou tři nebo čtyři unikátní careery. U každé pak můžete navolit hromadu věcí jako je účes, barva vlasů, tetování, jizvy, šperky, barva očí a tak. Ty se navíc zásadně mění career od careeru, o rasách raději ani nemluvím. Jen hraním si s tímhle jsem se zabavil asi na čtyři hodiny. Konečná volba je velmi těžká. Všecko to vypadá skvěle. Nakonec jsem zvolil co bylo mému srdci nejbližší. A tak svět spatřila Ashwynn, válečná kněžka sigmarova řádu.

Než se hra načetla tak mě zabavila knížka, zobrazená místo nějaké nudné Load screen, ve které jsem se dozvěděl něco o lokaci kde budu začínat. Následná scenérie mě dokonale dostala a její atmosféra mě přibila k židli. S posměchem jsem si vzpomněl na Wrath of the Litch King kde se v začátku za Death Nighta snažili vytvořit temnou atmosféru. Tohle bylo jiné kafe. Nová hrdinka se objevila v malé zapadlé vesnici na hranici ničeho kde postávalo pár unavených vojáků a místních lidí. Všudypřítomná bída, špína a zoufalství dokreslovaly pobořené a občas i hořící domy dodávající obrazu oranžový nádech. Obloha potemnělá mraky byla jen třešničkou na dortu. Naprosto neopomenutelný prvek pak byl řev útočníků plenících severní část vesnice a dunění dělostřelectva. Sakra, takhle vypadá svět zmítaný válkou!

Už je to pár měsíců a stejně si to pořád pamatuju. A co jsem za tu dobu objevil? Hra je zaměřená primárně na PvP ale PvE taky není marné. Osobně nechápu jak může někdo tvrdit že ve WoW bylo lepší. Bezduché grindování mobů a občasný raid na bosse či do nějakého dungeonu, který byl taky jen o grindění mobů, budiž zapomenuto na věčné časy. klasické questy jako všude jinde zde samozřejmě jsou ale jsou proložené i zajímavostmi všeho druhu. Setkal jsem se i s logickou hádankou. Úžasným oživením hry je pak také sestava Public Questů, kterými je mapa doslova nacpaná. Jsou to veřejné úkoly probíhající na určitém místě do kterých se můžete kdykoliv přidat. Zatímco některé jsou postavené na obyčejném pobíjení určitého množství mobů, dost jich je podstatně zajímavějších. Ať už to je sbírání materiálu z přepadeného konvoje zatímco jste stále pod útokem, rozbíjení kouzelných krystalů které pomáhají při vyvolání démona, bránění skupiny trpaslíků nesoucích zásoby či skupinky kouzelníků snažících se ovládnout pilíř moci kdesi v elfích lesích, vždycky je to něco zajímavého. Samotné dungeony a Lairy jsou zde tímto systémem taky prošpikované a jsou tak o dost zajímavější. Navíc za splnění PQ taky vypadávají dost hezké odměny. Chytrá mechanika také upravuje obtížnost úkolu podle toho kolik lidí se ho účastní. A lehké to není nikdy. Zatímco ve WoW jsem si za priesta docela pohodlně dával dva elite moby o dvě úrovně výše než já, tady vám dokáže zavařit jeden champion na stejné úrovni jako vy.

Ale teď už k tomu o čem tahle hra skutečně je! Open Realm versus Realm systém. Je to kombinace trochy PvE a hromady PvP. Své první dobývání hradu jsem si opravdu užil. Jeho následné bránění pak ještě více. Scenaria jsou instancové bitvy na které se můžete přihlásit odkudkoliv. Jsou zajímavé a do levelu třicet je to asi nejúčinnější způsob postupu o úrovně. Je to zajímavé ale hrát jenom je vás bavit dlouho nebude. I když i takové jsem potkal. Co je ale nejdůležitější? Každým vyhraným scénáriem, zabitým nepřítelem, dobytým hradem nebo jinou zásadní pozicí (battle objectives) vám přibývají v dané zóně body a soupeřům ubývají. Komu se jako první podaří dosáhnout sta bodů ten zamkne zónu. Na úrovni 1-30 vám to dá jen buff na zkušenosti, zbroj, zlato a sníží cenu v obchodech. Po nějaké době je možné lock nepřítele zrušit dobýváním. V oblastech pro lvl 30 to má ale zcela jiný účinek. Tato oblast (nazývaná též Tier 4) je řada map. Dobytí jedné způsobí, že se boj přesune do další. Na konci řady je vždy pevnost jedné z dvou stran konfliktu. Úkolem je samozřejmě dobýt tu která patří nepříteli. Každé království má svou řadu, takže zde máme celkem tři takovéto linie války a běsu. Když se vám podaří dobýt dvě z nich pak se vám otevře cesta na vrchol. Tedy přesně to proč to celé děláte. Na rozdíl od WoW kde je vaším jediným zájmem nasbírat co nejlepší equip, tady je vaším cílem hlavní město nepřítele. Vyplenit, zničit, vypálit až do základů! A to je sakra náročná záležitost vyžadující větší skupinku zatraceně dobře vybavených guild které budou koordinovaně plnit potřebné úkoly. Odměnou je pak možnost mučit a všeobecně si užít zajetí nepřátelského vůdce, plenit a loupit vše co není vrostlé do země a pobíjet co vám přijde pod ruku. Něco jako nevinní civilisté neexistují.

A teď ta méně příjemná část. Každá hra má své mouchy a tahle jich taky z pár nasbírala. Některé postavy mají zabugované skilly takže nefungují nebo fungují špatně. Některé postavy pak jsou dost oslabené a nedomyšlené. Tradiční srovnání je zde na úrovni Witch elf a Witch Hunter kde druhý jmenovaný je podstatně méně výkonný. Srovnání Squig Herdera a Shadow Warriora je takřka tragické. Dále pak problém s tím že při velkých akcích kde je mnoho lidí prudce klesá frame rate a to i u poměrně dost výkonných strojů a často se stává že při útoku na některou z hlavních pevností v T4 se sejde tolik lidí že pak server zátěž neunese a padá. Často je zabugovaný craft systém. Nefungují pořádně trofeje, které měly být jednou z podstatných možností jak kromě libovolného barvení předmětů měly být vyjádřením osobitosti vašeho charakteru, krom toho taky jsou často směšně malé a v bitvě nepostřehnutelné. Občas se vyskytují hloupé bugy u questů. Některé questy jsou špatně popsané takže se zaseknete úplně hloupě prostě proto že z textu nejde pochopit co se po vás vlastně chce.

Shrnutí: Hra je ukrutná frenetická řežba kde se furt něco děje. Je výrazně zaměřená na soubojích hráčů mezi s sebou a především na týmovou hru. Zerg (velká tlupa neorganizovaných a náhodně sesbíraných hráčů) často vymře i na několikanásobně menší skupince prostě jen proto že je dobře sehraná organizovaná a každý plní svou roli ve skupině. Má svoje mouchy ale myslím že má obrovský potenciál a pokud to tvůrci nezpackají tak by mohla být velkým hráčem na poli MMO.
Vloženo: 31.1.2009 13:38 | Naposledy upraven: 31.1.2009 13:40
Hodnocení: 80% | Grafika: 100% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 2 z 5

:: Rychlovky

© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání