Dokonalá MMORPG? - Fórum

Taris
avatar Taris
15 let 2 měsíců 0 dní
No takže to zatím je The Fantasy Sims Online: Perfect World Where You Cant Die :D
Příspěvek přidán 18.2.2009 19:00 | Naposledy upravil Taris v 18.2.2009 19:00
Alorien
avatar Alorien
15 let 1 měsíců 16 dní
Nebudu psát o dokonalým MMO,ale o takovým, které je reálně vytvořitelné a extistuje ve vícero hrách, jen v nějaké je to a v druhé ono a nikde není vše.
Moc na RP nehraju (ono když 98% lidi ne, tak se to pak blbě hraje), ale 100% RP nebo alespoň částečně. Žádný omg,lol,wtf atd. Svět založenej na bohaté historii s mnoha konflikty, válkami, živoucím světem (teď mě napadla uplně Zeměplocha ani nevím proč:D).Combat systém v základu z AoC, ten se mi líbí a po ruzných vylepšeních v podobě větší manualizace atd. by byl super(vytváření vlastních komb na základě stovek animací, úderů, efektů atd. atd.) PvP systém založen na boji frakcí. Guildy aby měly vlastní pevnosti/městečka podle velikosti,bonusy jako opravdu bonusy a ne trapné záležitosti, trofeje v městě z bossů atd. Boje na mountech, tím myslím plnohodnotné boje a ne jen auto attack nebo velká omezení apod. Bylo by toho mnohem víc co by se dalo vymyslet nebo spojit do jednoho pořádného celku,ale jen jako naástřel to myslím stačí.
Příspěvek přidán 20.2.2009 18:15
Alorien
avatar Alorien
15 let 1 měsíců 16 dní
A jinak spíše než Oblivion bych zmínil Gothic, Gothic online...hmmmmm, nic spadnu zase na zem:D
Příspěvek přidán 20.2.2009 18:18
Taris
avatar Taris
15 let 2 měsíců 0 dní
Gothic by byl určitě skvělá onlineovka. Pro singleplayer (konkrétně trojka) byl docelá prázdný a repetetivní. Ale prní dva díly jsou z toho nejlepšího co mezi rpg vzniklo... třeba se gothicu online dočkáme :)
Příspěvek přidán 20.2.2009 19:50
Knedla
avatar Knedla
15 let 1 měsíců 18 dní
Alorien: pvp system zalozenej na boji frakci bych v dokonalem mmo urcite nechtel - je to na nic. Frakce si musi vytvorit hraci jinak to vypada moc umele. Jinak celkove by se melo dat hracum vic moznosti.. zadne ze bude na mape 50 mest a konec...pekne na zacatku treba jen 10 a starejte se, zalozte/dobijte si dalsi. :)
Příspěvek přidán 22.2.2009 20:56
Kalimero
avatar Kalimero
15 let 7 měsíců 29 dní
Přesně tak. Aby měl hráč opravdu pocit, že ty událostí tvoří. Ne jen že byly nahnáni do velké mapy a bylo jim řečeno - tak bojujte, máme barevnější kouzla jak konkurence a jen u nás získáte palcát + 1 při vstupu :)
Příspěvek přidán 23.2.2009 0:24
Durex
avatar Durex
15 let 1 měsíců 6 dní
Pokud by šlo pouze o hru...rozhodně svou představu mám
Žádne pevně danné povolání, spíš jen výběr mezi fyzicky a psychicky nadanou postavou, zbytek by se odvíjel od děje, a toho jak by hráč hrál, co by se snažil umět, příklad např. že se bude soustředit v lese, začne získavat jako psychicky nadaná postava různé lesní kouzla apod. hra by měla spojovat klasické single questy, i questy pro partu, nijak výrazně lišící se oblasti kam prostě nemůže low lvl postavu ani přijít, spíš low mid a high zony, ktery by každá zahrnovaly dejmě tomu nějakých 30lvlů postavy, a creepové by se přizpůsobovali hráčově levelu, takže by nebyl nijak výrazně omezen v tom že si chce zkusit ten nebo ten quest, určité limity samozřejmě, ale ne tak striktně jako je to např. ve WoW a všude jinde, o 5lvlu vic, nemůžeš, tohle nějak vyřešit, potom systém PvP, samozřejmě že možnost napadnout kohokoliv kdykoliv, potom samozřejmě souboje v arenach, podobné gladiatorským, a jiné, to uvítá každý hráč...Dungeony nesmí chybět, přidal bych i honbu labyrinty a podobně...další důležitou věcí je schopnost samotných hráčů, vyrábět vlastní itemy včetně jejich designu, to považuju za hodně důležitej prvek, se kterým jsem se ještě nikde nesetkal, a rozhodně jsem nehrál málo her, to mi prostě chybí, nedostatek itemů, equipu a vůbec, to mě dokáže od hry okamžitě odradit, takhle když by hráči vyráběli své vlastní itemy, potom by je i samotný server mohl náhodně generovat u monster, chtlo by to nějaká omezení, ale bylo by to dokonalý, hlavně design itemů je řekl bych důležitá věc, alespon ten by mohl jít upravovat, dejme tomu že každý hráč může za celý svůj ingame life se svou postavou vyrobit 6itemů, tohle naprosto postačí, a hru to dokonale obohatí...tak asi tolik k tomuhle tématu :)
Příspěvek přidán 23.2.2009 10:06
statan
avatar statan
15 let 1 měsíců 9 dní
ja byc hsi pred stavoval dokonale MMorpg jako dobre propracovany pribech,bitky,grafika a nizky lvl tak kolem 50 za tohle MMorpg byhc platil milijony :D
Příspěvek přidán 23.2.2009 14:50
Kalimero
avatar Kalimero
15 let 7 měsíců 29 dní
Durex: u teho designu předmětů to není tak jednocuhé. Jak chceš aby si to hráč vytvořil? Musel bys udělat nějaký spešl editor a dnešní mládež stěží pochopí jak se s takovým 3D editorem pracuje. Navíc by vznikaly předměty jako penis apodobně, jak jsme u puberťáků zvyklý. Celý hra by pak byla otom, že vývojáři místo aby vyvýjeli, by hlídali legitimitu vyrobených předmětů. Zní to sice dobře, ale nemyslím že nějak realizovatelné. Možná něco ve stylu "vyberu rukjeď z nabídky, vyberu čepel, spojím a mám nový meč".
Příspěvek přidán 23.2.2009 15:58
Shade
avatar Shade
15 let 1 měsíců 16 dní
Uživatel Kalimero v čase 23.2.2009 15:58 napsal
Možná něco ve stylu ”vyberu rukjeď z nabídky, vyberu čepel, spojím a mám nový meč”.

Presne toto je jiz udelano v Bastions of war, modifikaci Neverwinter nights... takze je videt ze toto opravdu jde...

Co se tyce idealni mmorpg, tak je to Shadowbane, kdyby vysel v novym dobrym enginu... Aktualne je to o velmi propracovanem vyvoji postav, kde jde opravdu vytvorit stovky unikatnich buildu a i presto jsou postavy vyrovnane, je zde hracska politika, hracska mesta atd... Darkfall je kombinaci Shadowbane a Ultima Online, vezme-li si vse nejlepsi z obou, pak ma kvalitni sanci na uspech....

Equip by nemel hrat tak velkou roli jako treba ve wow, hodne to rozbalancovava hru a mizi z toho skill.(pro me osobne je skill i vytvoreni kvalitniho buildu postavy, v tomto smeru mi stvou stranky, ktere radi buildy ostatnim, napr wow armory, ktera rovnou rekne vsem co si maj na sebe brat podle tech nejlepsich lidi) Nemam rad vodeni za rucicku a chci vyzvu... ta se ale dnes z mmo straci cim dal vic...
Příspěvek přidán 23.2.2009 18:29
Kalimero
avatar Kalimero
15 let 7 měsíců 29 dní
Páni, ten Shadowbane nevypadá vůbec zle. Tedy on doslova vypadá ošklivě ale ten popisek na našem webu mmogames.cz který je asi od mikeho vypadá věru dobře. I když ten full loot, který i je i v Darkfallu mi přeci jen přijde trošku moc. Na druhou stranu je to reálné. To hraní zdarma si žádá o vyzkoušení.

A právě proto co píšeš otom co ti vadí, by tyto věci neměli být vůbec znát. Nemůžš přeci přijít za obchodníkem a říct že chceš róbu, co má (příklad) 32,258% k síle všech kouzel, 165,35 bodů ke zdraví apodobně. To jsou strašné hlouposti, které mají běhat na pozadí a nesrát se do herního prostředí. Já mám přijít do obchodu a chtít róbu, která mi zvětší šance vydržet déle na bojišti. Jedině takto nevzniknou žadné dokonalé postavy. Nebude žádné "tuto postavu vyvíjej takto a takto, protože je to systémově nejlepší".
Příspěvek přidán 23.2.2009 22:49
Mike
avatar Mike
15 let 3 měsíců 21 dní
Co sem slyšel o Shadowbane, tak největší problém byl, že si člověk pracně budoval město a pak přišel jeden útok a město během chvíle lehlo popelem... tohle spousta hráčů nebyla schopna rozdýchat... přece jen jak chcete bránit město třeba ve 4 ráno. Ale předpokládám, že od vydání se toho spousty změnilo.
Příspěvek přidán 23.2.2009 22:58
Durex
avatar Durex
15 let 1 měsíců 6 dní
Kalimero: No ten systém by samo nemohl bejt brán jako 3d editor, to by málokdo se s tím dělal, něco na způsob jak říkáš ty, určitě tak nějak by to stačilo, možnost u každý části měnit barvu, povrch mat/lesk, trochu velikost...asi takhle by ten editor itemů měl vypadat, hlavní je že by vývojáři museli trochu ty části aktualizovat, ale potom o zbytek by se postarali samotní hráči a upravili si item k obrazu svýmu...takhle no :)
Příspěvek přidán 24.2.2009 13:43
Kalimero
avatar Kalimero
15 let 7 měsíců 29 dní
Ajo. Udělat to ve smyslu jako když si třeba v oblivionu, mass effect atd tvoříš face. Prostě posuvníky. To by šlo. Nemyslím si přesto, že je toto stěžejní vlastnost u hry. Jeto spíše taková perlička.

Mike: hra se změnila. Dneska se města dobývají kolem páté :) Taková reálnost škodí hratelnosti. Nedivím se že to někdo nevydýchá. Třeba takové ohlášení ptoku 24hodin předem by bylo dostatečné.Spousta lidí to i tak nezaregistruje a vytvoří to dostatečný povyk a možnost se bránit.
Příspěvek přidán 24.2.2009 19:31
Hvezdosvit
avatar Hvezdosvit
15 let 1 měsíců 19 dní
- FPS styl boje
- svet bez zon
- hrac muze vstupovat do role nekterych npc, navrhovat vlastni instance
- zacinajici hrac muze porazit letiteho veterana
- skill based leveling
- housing
- minimalni viditelnost statistik
- atmosfera, pribeh
Příspěvek přidán 25.2.2009 12:32
Pro přispívání do fóra se musíš přihlásit
© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání