Commercial to play - Fórum

clone9cz
avatar clone9cz
14 let 1 měsíců 14 dní
Sony vymyslel úžasnou ptákovinu "BEST BRAND SODA" a jako ideu si jí nechal patentovat v USA, možná mu ale bude fungovat.
Někteří z vás jste si jistě početli na bonuswebu bonusweb.idnes.cz...vinky.aspx , kde se předpokládá využití u onlineovek zdarma, pro ostatní jde o zastavení hry pro shlédnutí reklamy. Detailnější princip je v obrázcích na eurogamer.
eurogamer.net

Co se tedy změní.
Předně, uvedením takové hry jako Free 2 Play dojde ke klamání zákazníka, čas jsou peníze a tedy za zhlédnutí reklamy platím v jednotce čas v závislosti na tom, kolik můj čas stojí.
Tímto prosím o rozšíření číselníku na mmogames.cz o C2P ("Platba" v seznamu her) a přidáním smajlíku jako nového způsobu "platby", kterou nelze rozhodně zahrnout do klasického Free 2 Play.

Co se nezměnilo.
Vycházím z toho co víme, hraní zdarma dotují platící hráči, nejsme pitomci, nedotuje ho výrobce, protože má peníze jen od nás. Tento úžasný free koncept vymyslel nějaký neúspěšný markéťák, který neodhadl cenu svého produktu a jeho uplatnění na trhu, a od té doby se herní průmysl pojídá navzájem tvrzením, že uživatel nemusí platit vůbec a nebo ani málo. Zaplatit se za to ale musí, protože to někdo vyrábí, provozuje a podporuje a jediným kdo u F2P doposud platil byly "platící" hráči. Kdo tedy bude platit ? Firmu umísťující reklamu ? Nikoliv. Zákazník, který si koupí produkt, K tomu se ale vrátím později.

Co C2P přinese hráčum.
Když Sony přenese placení (za čas) skrz reklamu na neplatící hráče, tak by se něco zmenit mělo. Sony vydělá víc, my budeme platit stejně, a neplatící si ještě shlédnou reklamu. Legitimním požadavkem platících hráčů by tedy mělo být zlevnění všech her s takto umísťovanou reklamou. Zjednodušenou matematikou polovina neplatících hráčů shlížejícíh reklamu sníží cenu na polovinu pro platící hráče. Asi ne ? Pokud budu velkorysý a započítám účinnost reklamy 1:1000, že si hráč koupí Colu za 30,- korun, nebo zavolá na informařní linku se sazbou 20Kč za minutu, tak většinu nákladů stejně ponesou běžní platící hráči. Na 10 000 platících hráčů a zlevnění plateb na polovinu bude třeba minimálně 10 000 000 free hráčů, přesněji C2F. A která hra to má? S nějakou slevou pro platící tedy nepočítejte, lidi vám jen tak "nelajknou".

K čemu to tedy bude ?
Platící hráči zaplatí za technologii a Sony si namastí z patentu kapsu. Nikdo nebude chtít umísťovat reklamu do her, protože se to podle General Motors nevyplatí ani na Facebook zpravy.e15.cz s miliony uživatelů.
Když budu fabulovat dále, tak může dojít k tomu, že se akorát prohloubí naštvanost hráčů a přejdou na hraní jiné f2p hry, kdo by to chtěl, že. Může dojít i k tomu, že se nenajde firma, která by chtěla reklamu v takovém systému zaplatit a Sony si bude dělat reklamu akorát samo na sebe: "BEST BRAND SONY IS SONY". Nechá si ale umístit výrobce hry do svého produktu reklamu na jinou konkurenční hru, jako si na sebe vzájemně dělají reklamu komerční televize ... eh, komerční televize to ještě nedělají, přitom "hráč her" je báječná cílová skupina pro prodej jiných her, jakou kupní sílu ale má f2p hráč (toaletní papír, chleba, Chevrolet Camaro) ?

Za co jsme již zaplatili.
Z trochou nadsázky se blížíme závěru a pokud vím, hru od Sony nevlastním a jejich zázračná krabička mi smrdí, protože jí nechali všem zákazníkům proclít jako HW umožňující instalovat free operační systém a pak upgradovali na dálku firmware, který instalovat free OS znemožňuje. Podíleli se tedy na krácení daně změnou vlastností, která podléhá jiné sazbě, ale k věci.
Zákazníci Sony už zaplatili za patentové žízení, co bude dál ? Nikdo neví.

Příklad z jiného soudku.
Jako bájčný příklad fungování reklamního systému si lze představit "platí to kvído". Systém funguje několik let, zákazníci jistě jsou jsou, ale kdo do něj umísťuje reklamu ? Stačí zavolat a přesvedčit se, já jsem to zkusil několikrát a vždy se ozval stejný hlas se stejným sdělením.

Hodně štěstí Sony, všechno se mi od tebe rozbilo v čase, ve kterém bych to nečekal, a pořízený SW nemá opravenou kritickou chybu ani v pátem patch, zatímco se prodává jeho novější a ještě novější verze.
Příspěvek přidán 24.6.2012 20:13
1
Pro přispívání do fóra se musíš přihlásit
© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání