Konečně FREE - Dungeons and Dragons Online: Stormreach - Fórum

GoYa
avatar GoYa
14 let 6 měsíců 14 dní
Zdravín

jsem začátečníkem v této hře, ale rozhodl jsem se založit tento topic abych usměrnil nové hráče.

9.9.2009 se spustilo DDO s mikrotransakcemi

Bohužel pouze na amerických serverech a nevím jak to bude v Evropě, tudíž bych všechny rád požádal aby se připojovali na server Agonnessen a pomohli vytvořit CZ komunitu.
Příspěvek přidán 14.9.2009 18:02
Albert
avatar Albert
15 let 1 měsíců 22 dní
Budu trochu hájít Evropské servery.