V současné době probíhá open beta testování verze 1.31 (klient je k dispozici i pro hráče bez předplatného), která vylepší grafický engine Battleground Europe. Z následujícího výčtu je více než zřejmé, že nepůjde jen o grafické vylepšení, změní se i systém zabírání objektů, přibude rag-doll fyzika při animaci úmrtí pěchotních jednotek atd.
Vylepšená výkonnost herního engine UNITY 3D v1.5 -Pixel Shaders 3.0
-Normals and Specular mapping
Aktualizace SpeedTree -SpeedTree v4.2
-1,000,000+ aktualizovaných stromů s novým kolizním modelem
-Normal mapping a self-shadowing
Nový mechanismus zabírání objektů -Odstranění stolu s vysílačkou s novým časováním zahájení a přerušení obsazování
-Změna mechaniky zabírání objektů ve World War II Online: Battleground Europe (screenshoty)
Aktualizace pohybu pěchoty, animací a Rag doll fyziky -Aktualizace přechodových animací pro plynulejší pohyb z pohledu třetí osoby
-Rag doll fyzika aplikovaná na animaci úmrtí vojáka včetně účinku tlakových vln explozí
-Nové animace nečinnosti zahrnující pozici "číhání"
Aktualizace speciálních efektů včetně proměnného počasí -Aktualizace charakteru stínů vozidel
-Nové stromy a stíny objektů
-Aktualizace ohně a explozí
-Aktualizace záblesku hlavní a efektů jako krvavé stopy
-Aktualizace efektů zásahu do materiálů
-Dynamické počasí s novými mraky v jedné vrstvě, déšť, mlha a osvětlení
-Odlesky vody v reálném čase
Nový systém vykreslení trávy -Nový systém vykreslení trávy zahrnující perzistentní zatravněné oblasti
-Nový systém kruhového vykreslení trávy
Nové objekty a změny -Nové textury povrchu země a objektů
-Umístění protiletecké, protitankové a protipěchotní AI
-Budovy městských částí, stavení, bunkry, přístavy, železniční stanice, větrné mlýny a mnoho dalších
-Stromy, křoví a terénní nerovnosti
-Aktualizace modelů tanků a letadel: Char B1 bis, Bf109E-4, Spitfire Ia, Spitfire Vb
obrázky a developer videa na
battlegroundeurop...31beta.php