A je to tady! Ve čtvrtek 3. 6. 2010 (před dvěma dny) se Global Agenda kompletně změnila. Její vývojáři, studio Hi-Rez Studios, vydali první fázi očekávaného patche verze 1.3 nazvaného Sandstorm. Já hru s patchem včera hrál a nestačil jsem se všem těm změnám divit. Chcete vědět více? Přečtěte si více v této novince!
Na českém poli MMO her je nebývale rušno. Po Immortal World, kteří nedávno spustili otevřenou betu, tu je neveřejný projekt jednoho našeho redaktora a nyní se můžete blíže seznámit i s vesmírným projektem, tlačící na chutě hráče z jiné strany než "vážné" fantasy. Za článek děkujeme Ještěrovi.
Space Merchants Online je 3D vesmírnou MMORPG hrou a potomkem singleplayerového titulu Space Merchants: Conquerors. Zhruba od loňských Vánoc je projekt ve fázi uzavřené alfaverze, kdy dochází mimo jiné k testování PvP soubojů , balancování základních obchodních a questových mechanismů. Přechod v otevřenou betu je plánován na květen 2010. Hra bude běžet na výhodných a nenáročných DirectX 9 technologiích.
Přirovnáno ke světu áčkových her, jedná se o chutnou směs EVE Online a World of Warcraft. Space Merchants Online však nemají ambice dosahovat komplexnosti a obtížnosti EVE.
Evropská verze Allods Online se brzy dočká dlouho očekávaného patche 1.0.06, který mimo jiné do hry přidá prvek zvaný Arena of Death. Verze 06 bude stále součástí Open Beta testování, po jehož konci nedojde ke smazání postav, takže je možné už nyní bez obav hrát. Co znamená Arena of Death a jaké budou další novinky v nadcházejícím updatu se dozvíte v tomto článku.
Dnes si povíme něco o tom, co se ve světe Darkfallu událo počátkem měsíce. Hned 1. 4. 2010 byl nasazen nový patch. Opravdu to nebyl apríl na hráče, a tak se spousty lidí dočkalo mnoha novinek, o kterých si v kostce povíme níže. Podstatné je, že se studio Aventurine začalo trochu věnovat hráčům a vyslyšelo jejich prosby, které do hry začínají aplikovat, neboť doposud byli pověstní tím, že si spíše hráli na svém písečku tak, jak se jim to hodilo. Uvidíme tedy, zda jim tento trend vydrží a budou i nadále poskytovat takováto vylepšení. (Osobně to vidím optimisticky, neboť přeci jen se na trh začíná tlačit Mortal Online.)
Pokud jste o hře Alganon nikdy neslyšeli, pak jde o fantasy mmo, které se nijak výrazně netají tím, že kopíruje World of Warcraft. Hra měla být původně vydána již minulý rok, nicméně po silně negativních reakcích hráčů na closed betu se vývojáři rozhodli, že hru raději odloží, vylepší a zkusí si tak zachránit pošramocenou pověst. Jednou z velkých změn by pak mělo být zrušení měsíčních poplatků za hraní hry. K samotnému vydání hry by pak podle oficiálních stránek mělo dojít již tento měsíc.
Bylo to již v roce 1998, kdy se v nekonečném vesmíru střetly 3 naprosto rozdílné civilizace a ihned zahájily válku o přežití s názvem StarCraft. Dnes již legendární RTS hru (real time strategy - strategie v reálném čase), na motivy klasické Sci-fi jsme si poprvé zahráli již před neuvěřitelnými 12-ti lety!
Před nedávnou dobou bylo uvolněno několik klíčů do uzavřeného betatestu All Points Bulletin, aby se tak hra v pomalých krocích otevírala veřejnosti. My jsme se stali jednimi z vlastníků a chtěli bychom se s vámi podělit o první zkušenosti s touto nevšení online hrou.
Před pár dny byla oznámena closed beta hry Tales of Fantasy, přičemž její spuštění je naplánováno na 13. dubna. Tato free 2 play hra bude patřit do stáje firmy IGG, kam už patří hry jako 2029 Online, Galaxy Online, nebo Voyage Century. Jak tato hra vypadá, a jak se do této bety dostat? To vám prozradí dnešní novinka.
Internetem proběhla zpráva, že firma NCSoft, stojící za tituly jako Aion, Guild Wars, Lineage 2 a mnoha dalšími, si nechala zaregistrovat obchodní značku "City of Heroes 2". Jak to tedy je s pokračováním hry City of Heroes?
MMOFPS hra Global Agenda z futuristicko-špionážního prostředí byla spuštěna v únoru letošního roku a už se dočkala několika větších či menších patchů. Jeden z nich například do hry přidal friend list nebo možnost vybrat si PvP mód (těch je několik) dle chuti. Byly přidány i věci do craftingu. Ovšem i tak mezi řadou hráčů panuje názor, že hra prostě nestojí za investici do pravidelných poplatků za AvA funkcionalitu. Možná i proto autoři vyvíjejí zcela zásadní patch 1.3 nazvaný Sandstorm.