MMORPG a Online hry

Sleduj aktuality -->:: Redakce doporučuje

Darkfall Online - Guildy

Kategorie: Recenze | Hra: Darkfall - Články hry | Autor: Heady
Klíčová slova: Guilda

DarkfallPo shrnutí hlavních vlastností Darkfallu z hraní bety si pro změnu představíme konkrétnější aspekty hry ze zkušeností z ostrého provozu. V tomto článku si v krátkosti přiblížíme jeden z nejdůležitějších aspektů mmo her obecně - guildy. Jejich fungování a systém, který je překvapivě velmi propracovaný.

moria logoTurbine včera oznámili datum vydání nového updatu pro Lord of the Rings Online - Volume II, Book 7 - Leaves of Lorien. Toto datum je úterý 17.3. pro americké servery a čtvrtek 26.3. pro evropské. Zároveň odkryli info o novém 12ti členném raidu, craftovacích instancích, jarním festivalu a mnoho dalších věcí, které si v tomto článku stručně shrneme.

12 sky 2Není to dlouho, co se vývojáři hry Twelve Sky 2 rozhodli konečně spustit closed betu svého nejnovějšího free-to-play pvp počinu. Betatestu se mohli zúčastnit pouze ti, co získali na některém webu beta klíč, kterých nebylo mnoho a šly celkem na odbyt. Nám se podařilo pár klíčů pro phase one získat a nyní si projedeme dojmy z 12 Sky 2 bod po bodu.

Cravata Con 2009

Kategorie: Články | Autor: Heady

CravataConVe dnech 6. - 8. března proběhla v Novém Jičíně jedna z událostí roku, na kterou se hned tak nezapomíná - CravataCon. Convent nabitý přednáškami, akcí, hraním a zábavou. Na své si přišli jak hráči všemožných her, příznivci fantasy, Dračího Doupěte, Warhammeru, živého role-playingu či milovníci seriálů stejně tak jako jen společenští lidé libující si v přítomnosti spousty lidí a dobré atmosféře. Na conu samozřejmě nechyběla ani přítomnost mmogames.cz, takže si v pokračování článku můžete přečíst, jak vše probíhalo z pohledu přednášejícího návštěvníka.

LotroS příchodem nového free obsahu pro Lord of the Rings Online se nám vývojáři z Turbine rozpovídali a už potřetí za velice krátkou dobu nám odpovídají na všetečné a opakující se otázky. Vzhledem k tomu, že některé otázky se již opakují, jsme výjmečně vynechali podrobný překlad a budou přeloženy jenom podstatné odpovědi.

Vesmírné Vačice

Kategorie: Povídky | Autor: Taris

WaciceDerek se probudil ze stáze. Cestoval již několik let za jediným účelem. No, ono jich vlastně bylo více. Derek de la Juene byl vesmírný samuraj. A jak každé malé Twitonské dítě ví, vesmírní samurajové jsou nájemní zabijáci, vyžívající se ve velmi, ale velmi násilných smrtích svých obětí. Derek, samuraj v elektronové zbroji, opásaný motorovou katanou a hřebíkometem s dum-dum střelami, byl zamilován do jedné krásné Twitonské dívky. Dlouhé blond vlasy, tři krásné modré oči posazené někde mezi pěti hlavami a tři nádherné spodní končetiny, po kterých se musel ohlédnout snad každý. Ta dívka se jmenovala Rosalinda a byla dcerou velice vlivného muže. Bohužel pro Dereka, její otec jí nechtěl provdat kdejakému psovi. Proto se rozhodl, že jeho dceru získá ten, kdo zničí všechny jeho nepřátele.

Warhammer online... ušli jsme jen několik kroků od pláže, když se z písku vynořil obrovský červ - bestie s ukrutnou tlamou. Spousta chlapů zařvalo. Ďas aby spral starého varjaga ! Proč mne nevaroval ? Celá Valhalla se teď určitě otřásá od jeho hurónského smíchu. Bestii jsme pak zahnali poctivou ocelí a teď stojíme na rozcestí. Něco mě láká přímo do útrob ostrova. To zrovna starochu ! Tentokráte půjdeme oklikou, půjdeme doleva ...

Obrázek k článku Runes of MagicJak všichni jistě dobře víme, na trhu bylo již hodně pokusů o svržení světa World of Warcraft z pomyslného trůnu v oblasti MMORPG her. Některé dobré, některé špatné, některé od pomalu nadnárodní, některé od menší firmy. Runes of Magic je dalším takovým pokusem a já bych vás teď rád ve zktrace uvedl do jeho světa.

Poslední vzdor Tabula Rasa - Video

Kategorie: Novinky | Hra: Tabula Rasa - Články hry | Autor: Kalimero
Klíčová slova: video

Tabula RasaZ nedávné novinky o posledním vydechnutí MMOFPS Tabula Rasa v podobě posledního vzdoru jsme se dověděli, že se někteří z nás zúčastní. Uživatel Albert byl jedním z nich a svůj boj zaznamenal do spořádaných jedniček a nul. Díky jeho 45 minutám hry si můžete udělat obrázek o tom, jak vypadaly jedny z posledních bojů v končící Tabula Rasa.

Pod Albertovým videem se pro lepší představu nachází ještě jedno kratší, akcí nabité video.

LotROJak bude koncipován nový raid? Dostaneme se brzy na druhou stanu Anduiny? Kdy vlastně přibude další radiance set? Budeme si moci nadesignovat svoje vlastní kinship cloaky? Změní se systém legendárních zbraní? A co Boromir, je to captain, nebo guardian? Na všechny tyto otázky nám odpovídá evropský dev chat s vývojáři z Turbine. Tentokrát ubylo stupidních otázek typu "bude mág nová postava?" a soustředí se spíše na budoucnost LotRa (kterou všichni chceme slyšet)

:: Rychlovky

© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break