MMORPG a Online hry

Sleduj aktuality -->:: Redakce doporučuje

One ring

Další "kapitola Pána Prstenů" s názvem Scourge of Khazad-Dûm se od včerejšího dne píše na amerických serverech Lord of the Rings Online. Další velký content patch je zatím dostupný právě pro americké hráče, ti evropští si na vydání budou muset počkat pravděpodobně do zítřka, tedy čtvrtka 25.6. Hlavním lákadlem nového patche jsou...

logo

Jistě vám neuniklo, že před nedávnem dorazil do kin nový Star Trek z dílny J.J. Abramse a pořádně zamíchal s vesmírem Star Treku. Bude mít tenhle film dopad na připravovanou hru? Ovlivní jej nějak? Tvůrci Star Trek Online pro nás mají odpověď. Upozornění – článek obsahuje malé spoilery z nejnovějšího Star Trek filmu.

Call to ArmsO novém "živém datadisku" Call to Arms ze hry Warhammer Online: Age of reckoning jsme si už mnohé řekli a napsali. Nyní nastal čas podívat se, co nás hráče doopravdy čeká - a že toho nebude málo. Trailer Lands of the Dead spolu s obrázky přímo ze hry je na světě a věříme že se vám bude líbit.

Setkání: část druhá

Kategorie: Povídky | Autor: Kalimero
Klíčová slova: mantis, kobylka

BroukDruhá část povídky Setkání od uživatele Morindim. První část povídky setkání.

Přepadový oddíl právě přistával. Černokřídlí sarančí zabijáci se s temným bzučením zapojovali do boje vibrující suspense připravené k smrtícímu úderu.

Woren vyskočil na nohy, vzdálenost k Nordovi překonal bleskovým sprintem. Do cesty mu přistála jedna z kobylek a sekla suspensemi ve snaze rozdělit jej ve dva. Woren vykryl zpevněné končetiny puškou a s piruetou zarval bajonet hluboko do hmyzího těla. Ozvalo se křupnutí a útočník se sesul na záda.

"Nad tebou." zakřičel Woren

Nord konečně zaregistroval nebezpečí a otočil se. Vyprázdnil nádrž plamenometu na dvě zabijácké kobylky, které se spálenými křídly přistály velice tvrdě, a odhodil prázdnou zbraň. Jeho ruka sjela k prastaré šavli na rameni, která se dědila v jejich rodině od nepaměti. Bleskově ji vytasil a vrhl se na zmrzačené černokřídlé. Šavle se zvedala a dopadala, oddělujíc hmyzí hlavy od těl, stejně jako to dělala s lidskými po staletí. Dvojice se konečně spojila a zaujala kruhovou obranu zády k sobě. Černokřídlé kolem nich zahájily tanec smrti.

Mantis ze stínu lesa pozoroval celý boj. Zamyšleně si pohladil tykadlo. Camo pole se v reakci na to zavlnilo. Čtyřmetrová štíhlá kudlanka sedící ve stínu v koruně stromu se na moment zviditelnila.  Odhalená noční můra se neznatelně pohnula a po povrchu předních nohou proběhl slabý výboj. Její tělo bylo vyvedeno v kombinaci černé a zelené, ale nejvíc znepokojivě působilo technické vybaveni, které daleko převyšovalo cokoli, co mohly kobylky kdy objevit. Různá zařízeni poblikávala v nepravidelném rytmu, kabely spojovaly jednotlivé části přímo s končetinami a nad krovkami se tetelila jakási forma pole. Bílou kápi kryjící její hlavu prozářily na moment modře planoucí oči a opět pohasly.

Warhammer OnlineStarobylé pouštní království na dálném jihu, které znal Malekith, pán temných elfů, již před tisíci lety, jest věky zaváté pískem. Tehdejší vznešení kněží v něm po celé věky sbírali poklady i duše otroků a odsouzenců neboť chtěli žít věčně a neúnavně hledali tajemství nesmrtelnosti. Přestože kněží z Nehekhary nenašli způsob jak zabránit smrti, zakonzervovali alespoň těla svých králů. Po věcích, když pouze písek drásal zbytky ruin kdysi velkolepého národa, cizí nekromantský zdroj probudil kruté krále zpět k životu, avšak jako nemrtvé. Neteční vůči únavě, spánku nebo strachu avšak uvěznění v nedobytných kobkách, chovají nemrtví králové v sobě poslední cit - nekonečnou nenávist ke všemu živému. Paměť i chamtivost však slouží Malekithovi znamenitě a tak přiměl Tchar'zanka, vládce The Inevitable City, aby nyní společně vyslali výpravu do pouště na jihu, vykradli zdejší poklady i cennost nejvyšší, tzv. Casced of Souls - schránku duší, pomocí které by vyzbrojili své armády chaosu. O výpravě se dozvěděli špióni Orderu, a císařství bylo zděšeno cílem výpravy a hlavně jejími důsledky na součaný probíhající konflikt, avšak znesvěcení chrámů silami Destrukce nikdo nedokázal zabránit. Celá říše Nehekhara se probouzí z tisíciletého spánku, povstávají Lich Kingové a jejich armády nemrtvých. Tak se strana hrozby vrhá do konfliktu se všemi živými, a ze zajatých válečníků Destrukce i Orderu tvoří nové příslušníky nemrtvých hord. Z vůle Tchar'zanka i na příkaz Emperora Karla Franze se v obou hlavních rivalských městech sbírají suroviny na stavbu obřích vzducholodí, jejichž pomocí lze odpovědět na hrozbu nemrtvých. Která ze stran bude tou první? Trojitá válka o Land of the Dead (zemi mrtvých) právě začíná!

WARVšude podél zmáčeného pobřeží Nordlandu je příchod jara špatnou zprávou. Jakmile zima ohlásí svůj odchod, začnou tát vody Moře Drápů a zraky všech shlíží k bouřícím zpěněným vodám, hledajíce první známku invaze, první barbarskou loď se symboly Chaosu. Netrvá to dlouho.
Ostrý křik z jedné ze strážních věží rozpoutá kakofonii zvonů, ohlašujících nepřítele. Lodě barbarů ze severu byly spatřeny na obzoru, přichází válka a jedinou nadějí obyvatel Nordlandu je, že jejich obránci jsou dostatečně připraveni.

Vězte, že volání do zbraně tentokrát platí pro všechny hráče ze všech tierů!

 

Řežba s hudbou v zádech

Kategorie: Články | Autor: Whizzzkey
Klíčová slova: hudba, video

Fire guitarHudební složka většiny MMO her je převážně podkladová/instrumentální, tedy stylově podkresluje atmosféru zón, v lepších případech se jedná o opravdu profesionální tvorbu včetně spolupráce s velkým orchestrem. V temném lese se dočkáme hloubavé napínavé melodie, na otevřené prosluněné pláni zase melodie hravé a svižné a v temném údolí s rozbitými sochami, jako památkou starobylé rasy, nás temné víření bubnů nenechá ani chvilku v klidu. Jakmile dojde ovšem k boji, cítíme že k maximálnímu zážitku nám něco chybí. No a jelikož máme různá povolání, od válečníka až po mága, proč si nevybrat rovnou hudbu tématickou a dosáhnout tak maximálně epického zážitku?

 

 

 

Tak book 7 už je za námi a sice toho nepřidal zase tolik (Forochel byl rozsáhlejší), ale alespoň autoři vydali nějaké to suma-sumárum o tom, co můžeme do konce tohoto roku čekat.

Setkání: část první

Kategorie: Povídky | Autor: Kalimero
Klíčová slova: mantis, kobylka

Čtenář Morindim nám poslal první část jeho futurustické a především odvážně naturalistické akce, se jménem Setkání.Brouk

Noční les byl klidný. Lehký vánek, provoněný letním teplem, tu a tam rozechvěl lístky dubů, buků i nábřežních vrb. Stříbřitá hladina řeky, zrcadlící měsíc, přinášela vláhu válkou rozdrásané zemi. Ohlušující klid jakoby nabádal k odpočinku.

Jelen vystoupil z podrostu a nasál vzduch do svých širokých nozder. Klid jej přesvědčil a navíc nezavětřil žádný nebezpečný pach. Přistoupil k vodě a rozvážně začal pít. Křoví zašustilo, dvě laně jej následovali s malým kolouškem po boku. Na obzoru se zablesklo, vzdálené dunění přineslo hrom. Jelen pozvedl hlavu, zablesklo se znovu a on dál pozoroval vzdálený obzor, scéna ze snů. Silueta jelena a v pozadí blížící se bouře.

 

logoStavba měst - bezpochyby jeden z největších taháků Darkfallu a taky téma, na které zaměříme svou pozornost v tomto článku. Není to proces vůbec levný ani jednoduchý. Města však představují důležitý strategický prvek ve hře, stejně jako důkaz vysoké prosperity guildy, proto stojí za to, ten čas i prostředky obětovat. Nehledě na to, že mít vlastní město, je přece skvělá věc. Máte příležitost tvořit část samotného světu Darkfallu. Hraje se na rozděl a panuj.
A my se podíváme, jak taková stavba města v Darkfallu probíhá.

Staň se redaktorem MMOGames.cz

:: Rychlovky

© 2008-2016 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání