Největší zklamání - Fórum

Sertr
avatar Sertr
14 let 4 měsíců 4 dní
aneb které MMO vás nejvíc zklamalo a proč.

U mě to je asi Warhammer Online, tadle hra si přímo říkala o zpracování bez dvou oponentských frakcí. Tak jak ej to udělané je tu urážka světa Warhammeru.
Příspěvek přidán 11.12.2009 14:19
Y0G1
avatar Y0G1
14 let 4 měsíců 24 dní
mne nejvic asi sklamalo wow jako hral sem ho ale ted co slysim od kamaradu je to docela traparna pro casual hrace kdyz sem hral tbc byl to aspon aky taky hc ted ma kazda guma epic gear a to jak se daji itemy ziskat je fakt k s michu
Příspěvek přidán 12.12.2009 10:21
DeadUndead
avatar DeadUndead
14 let 3 měsíců 23 dní
Uživatel Y0G1 v čase 12.12.2009 10:21 napsal
mne nejvic asi sklamalo wow jako hral sem ho ale ted co slysim od kamaradu je to docela traparna pro casual hrace kdyz sem hral tbc byl to aspon aky taky hc ted ma kazda guma epic gear a to jak se daji itemy ziskat je fakt k s michu

Tak když půjdeš třeba naxxrammas 10 man, tak to je opravdu trapárna pro "gumáky". Ale máš u těch raidů taky heroic módy, kde už je to pro ty lepší hráče...ano, každá lama má epic itemy, ale skoro žádná lama nemá nejlepší epic itemy.
Příspěvek přidán 12.12.2009 14:34
Y0G1
avatar Y0G1
14 let 4 měsíců 24 dní
ja vim jak to myslis ja vim o hm modoch ja jen rikam ze proste jde to ku casualizmu viz new datadisk kde respektive rusi staty a ulahcuji to
Příspěvek přidán 12.12.2009 18:49
DeadUndead
avatar DeadUndead
14 let 3 měsíců 23 dní
No v tom máš pravdu, ale zase v těch statech je docela bordel, takže možná (záleží, jak se to vyvine) jich bude méně, ale nějak se to neulehčí přeci. Teď máš equip s 10 staty a některé v podstatě znamenají totéž (strenght=attack power- prakticky to tak je). podle mě to bude stejné se staty jako teď, akorát to bude přehlednější. Ale je pravda, že na vanila WoW tohle nemá a je to 100x jednodušší (viz. raidy...tehdy to byla týdenní příprava a shánění resist equipu, dnes prostě se v 9:00 řekne dem raid a v 10:00 jsme tam).

Mě spíš sklamal u WoW blizzard, který to ždímá jak jen může (viz Race change apd.) a moc nebere názory hráčů (aspoň mi to tak připadá).
Příspěvek přidán 13.12.2009 12:34
Zikk
avatar Zikk
14 let 5 měsíců 7 dní
Pro mě je největším zklamáním Age of Conan. Byl jsem na něj natěšený dlouho dopředu, v první den spuštění jsem byl hned naběhlý ve hře a nakonec mě celý zážitek zkazil styl přecházení mezi lokacemi a ohromné množství bugů, kvůli kterým nefungovaly hlavní lákadla hry. No v neposlední řade neskutečná velikost samotné hry a následně patchů, které nešly stahovat jinak než přes launcher. Jediné pozitivum, díky kterému u mě AoC nepropadlo na úplné dno MMO scény, je styl boje a grafika. Ta tedy i na začátku postrádala avizované DX10.
Příspěvek přidán 13.12.2009 14:29
Y0G1
avatar Y0G1
14 let 4 měsíců 24 dní
add:deadundead

Jako zase mozna mas v tom pravdu ano old school raidy byly masaker to je fakt tam kdyz mnel samik sulfurasku tak to byl pan ted kdyz ma nekdo valanyrku tak jo no guilda slozila np a to se mne prave nelibi a ja celkovo wow nezavrhuji jen rikam ze je to spise pracka :D na penize a to je dosti blby viz dalsi datac a zvyseni urovne jen o 5 lvl tady je uplne videt ze blizz chce jeste tahat penizky s wowka nejaky ten rocik navic.

Zikk: TO TAKHLE NO AOC sem nikdy nehral a nemam v planu i kdybych mnel an to pc no u mne mmo nehraji grafickou roli jako nejaka tam byt musi to je jasny ale viz hratelnost je pro mne nejdulezitejsi jo fajn pekna grafika a hele ja se v ty hre proste nudim jdu na diablo2 takze asi tak no
Příspěvek přidán 13.12.2009 17:28
Hvezdosvit
avatar Hvezdosvit
15 let 1 měsíců 18 dní
Me nejvic zklamala ma prvni vyzkousena MMORPG Knight Online a zaroven MMORPG obecne (coz se deje dodnes), ocekaval jsem MMO Roleplaying G, ale zadny roleplaying jsem nenasel a nachazim velmi zridka.

Nekdo tu nahore kritizoval priklon ke Casual hrani a vetsi pruhlednosti hernich systemu. Me to naopak vyhovuje, u hry se chci bavit a ne pocitat, pocitat ma pocitac. Kdo vyhrava konflikty ma urcovat predevsim sehranost tymu a skill, ne to, ze se nekdo vyzna v neprehlednych statistikach.

Y0G1: tvuj nazor na AoC se tim po tvych prispevcich v topicu AoC Hledam Partu dost vyjasnuje... az bych rekl o 180 stupnu. Na druhou stranu, aspon jsme si tam diky tobe pokecali o hardware. *shocked*
Příspěvek přidán 14.12.2009 8:56 | Naposledy upravil Hvezdosvit v 14.12.2009 8:56
Y0G1
avatar Y0G1
14 let 4 měsíců 24 dní
hvezdosvit :....Priteli,muj drahej to cos napsal sem nejake nepochopil?:D muzes mne to vysvetlit?:D to je moje chyba ze je tam taka grafika xD?
Příspěvek přidán 14.12.2009 16:52
DeadUndead
avatar DeadUndead
14 let 3 měsíců 23 dní
Uživatel Y0G1 v čase 13.12.2009 17:28 napsal
add:deadundead

Jako zase mozna mas v tom pravdu ano old school raidy byly masaker to je fakt tam kdyz mnel samik sulfurasku tak to byl pan ted kdyz ma nekdo valanyrku tak jo no guilda slozila np a to se mne prave nelibi a ja celkovo wow nezavrhuji jen rikam ze je to spise pracka :D na penize a to je dosti blby viz dalsi datac a zvyseni urovne jen o 5 lvl tady je uplne videt ze blizz chce jeste tahat penizky s wowka nejaky ten rocik navic.

Zikk: TO TAKHLE NO AOC sem nikdy nehral a nemam v planu i kdybych mnel an to pc no u mne mmo nehraji grafickou roli jako nejaka tam byt musi to je jasny ale viz hratelnost je pro mne nejdulezitejsi jo fajn pekna grafika a hele ja se v ty hre proste nudim jdu na diablo2 takze asi tak no

No z toho určitě chtěj ždímat prachy co to dá viz. Race Change aj. kraviny. Ale co ja vim, tak už TBC dělali jiní lidé, než ten základ...
Příspěvek přidán 15.12.2009 13:57
Y0G1
avatar Y0G1
14 let 4 měsíců 24 dní
aha no smula no hold asi im psali ze je to moc hard tak se rozhodli pre cestu casualov kolik najdes z 11milionov hc hracov? 500k?
Příspěvek přidán 15.12.2009 17:58
Kalimero
avatar Kalimero
15 let 7 měsíců 28 dní
Mě zklamalo, že mě žádná novější MMO nijak nezaujala :)
Příspěvek přidán 16.12.2009 15:28
aacid
avatar aacid
14 let 3 měsíců 11 dní
Uživatel Sertr v čase 11.12.2009 14:19 napsal
aneb které MMO vás nejvíc zklamalo a proč.

U mě to je asi Warhammer Online, tadle hra si přímo říkala o zpracování bez dvou oponentských frakcí. Tak jak ej to udělané je tu urážka světa Warhammeru.

sice suhlasim ze WAR online je pre mna asi tiez jedno z najvacsich sklamani, ale nejak nechapem co myslis tym zpracovanim... myslis ze tam mala byt len jedna strana alebo ze ich tam malo byt viac? predsa cely svet warhammer je jedna velka vojna a ide len o boj.

WAR online nie je zla hra, ale pre mna bolo sklamanie ze to ze je to tak podobne hram inym a ze je to tak silno orientovane na pvp... kupil som ju este v predpredaji a nakoniec som neodohral ani cely mesiac co k tomu bol zadara.
Příspěvek přidán 17.12.2009 15:35
DeadUndead
avatar DeadUndead
14 let 3 měsíců 23 dní
Uživatel aacid v čase 17.12.2009 15:35 napsal
Uživatel Sertr v čase 11.12.2009 14:19 napsal
aneb které MMO vás nejvíc zklamalo a proč.

U mě to je asi Warhammer Online, tadle hra si přímo říkala o zpracování bez dvou oponentských frakcí. Tak jak ej to udělané je tu urážka světa Warhammeru.

sice suhlasim ze WAR online je pre mna asi tiez jedno z najvacsich sklamani, ale nejak nechapem co myslis tym zpracovanim... myslis ze tam mala byt len jedna strana alebo ze ich tam malo byt viac? predsa cely svet warhammer je jedna velka vojna a ide len o boj.

WAR online nie je zla hra, ale pre mna bolo sklamanie ze to ze je to tak podobne hram inym a ze je to tak silno orientovane na pvp... kupil som ju este v predpredaji a nakoniec som neodohral ani cely mesiac co k tomu bol zadara.

WAR online rozdrtilo WoW se svým WotLK, kde navíc vzali kopu nápadů a funkcí z WAR online...ale WAR zase kopčil od WOW, takže to byla vzájemná inspirace :D
Příspěvek přidán 17.12.2009 19:25
Sertr
avatar Sertr
14 let 4 měsíců 4 dní
Uživatel aacid v čase 17.12.2009 15:35 napsal
Uživatel Sertr v čase 11.12.2009 14:19 napsal
...

sice suhlasim ze WAR online je pre mna asi tiez jedno z najvacsich sklamani, ale nejak nechapem co myslis tym zpracovanim... myslis ze tam mala byt len jedna strana alebo ze ich tam malo byt viac? predsa cely svet warhammer je jedna velka vojna a ide len o boj.

WAR online nie je zla hra, ale pre mna bolo sklamanie ze to ze je to tak podobne hram inym a ze je to tak silno orientovane na pvp... kupil som ju este v predpredaji a nakoniec som neodohral ani cely mesiac co k tomu bol zadara.

No myslel jsem to tak, že by nebyli jasně vymezené frakce. Tzn. třeba by si by člověk, ale jen na tvejch rozhodnutích by záleželo, jak se k tobě budou NPC chovat. Vždy by si to pomocí těžkejch questů mohl změnit zda podporuješ Říši nebo Chaos, jakej rod, město atd., ale všechno by mělo výhody i nevýhody. Příklad - u trpaslíků by ses mohl rozhodnotu zda chceš bejt se staromilcema nebo pokrokovejma. U pokrokovejch by si měl specialní engeneerský věci, ale zase u staromilskej bys měl speciální runy. Hra by ti vedla(stejně jako vede teĎ, ale podrobněji) deník, kde by si každej mohl přečíst s kým simpatizujš + pokud budeš jasně preferovat dobro, tak všichni zlí tě uvidí jako nepřítele a nebodou s teou moct dělat partu(kromě třeba skutečně jedinečnejch questů atd. :). Zároveň by si mohl zabíjet koho bys chtěl, ale kdžy bys někoho zavraždil, tak na etbe ta strana vypíše odměnu třeba(měl bys teřba titul vrah a každej by věděl, že když tě zabije tak dostane peníze), čím by se urovnalo, aby se všichni zabíjeli. Zpracovat to je určitě pekelně obtížné, ale nějakou revoluci v MMO by to chtělo a od WARu jsem to čekal. I když nepopírám, že to je dobrá hra, tak mě v tomdle sklamala. Warhammer je na tomdle systému založenej. všichni zrazujou všechny, kladní hrdinové můžou mít sakra špatný rysy povahy atd.
Příspěvek přidán 14.1.2010 10:27
Pro přispívání do fóra se musíš přihlásit
© 2008-2024 MMOGames - systém naprogramoval Ondřej "Kalimero" Vašíček, design vytvořil - Vítek "Whizzzkey" Matuška, obsah - redakce
Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Všechna práva vyhrazena. Bez svolení redakce není možno texty dále rozšiřovat!
Blogované AlterEgo | Seriál Prison Break
načítání načítání